FANDOM

Atak Smoka Lodu
2260
Numer: 2260
Seria: Ninjago

Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: 2

2260 Atak Smoka Loduzestaw z serii Ninjago wydany w styczniu 2011 roku. Składa się z 158 części. Zestaw zawiera elementy do zbudowania smoka oraz dwie minifigurki (ZaneKrazi) i akcesoria. Cena katalogowa zestawu to 84,99 zł. Przeznaczony dla dzieci w wieku od 7 do 14 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 158 klocków. Można z nich zbudować dwie minifigurki: Zane'a DX  i Kraziego . Składamy z nich także Smoka Lodu, oraz Shurikeny Lodu.

Smok Lodu to główna część zestawu. W smoku pojawiają się kolory: biały, jasny niebieski, czarny, przeźroczysty niebieski, pomarańczowy, oraz pojedyńczo kilka innych kolorów. Z paszczy bestii można strzelać niebieskimi kulami, a na grzbiecie smkoka jest miejsce na jeźdzca. Z tułowia zwierzęcia wyrastają rozłożyste skrzydła i krótkie, tylne nogi, a z tyłu smoka wyrasta dość krótki ogon.

Opis LEGO.com

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z LEGO.pl. Nie należy go modyfikować.

Zane leci na Smoku Lodu do niebezpiecznego Podziemia, aby odzyskać szurikeny lodu. Nagle zauważają szkielet — Kraziego. Zamroź go chłodnym oddechem Smoka Lodu, zanim ucieknie!

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki