FANDOM

Świątynia Ognia
2507.png
Numer: 2507
Seria: Ninjago
Zalecenia wiekowe: 8 - 14
Liczba elementów: 1174
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Kai,
Zane,
Nya,
Sensei Wu,
Lord Garmadon,
Samukai,
Kruncha

2507 Świątynia Ogniazestaw z serii Ninjago wprowadzony w drugiej połowie 2011 roku. Składa się z 1174 klocków, z których budujemy Świątynie ognia, Smoka ognia, 7 minifigurek (Kai DXZaneNyaSense WuGarmadonSamukaiKruncha) oraz akcesoria. Cena katalogowa zestawu wynosi 549,99zł.

Opis

Zestaw przeznaczony jest dla osób w wieku 8-14 lat. Znajdziemy w nim 1180 elementów (w tym 7 minifigurek - Zane, Kai w kostiumie smoka, Nya, Lord Garmadon, Samukai, Kruncha oraz Sensei Wu). Jest dość sporych rozmiarów, oferuje dużą, japońską świątynię wraz z bardzo dużym, czerwonym smokiem, podobnym w budowie do Smoka lodu.

Główną część zestawu stanowi Świątynia ognia stojąca na piaskowej podstawie ozdobionej na rogach ciemnozielonymi figurkami gremlinów, która z kolei stoi na brązowych palach. Ściany budowli są czerwone, zdobione malowidłami smoków i japońskimi znakami. Budynek jest dwupiętrowy, przykryty czarnym dachem, na którego rogach umieszczone są małe płomyki. Przy wejściu znajduje się miejsce na Miecz płomieni. W górnej części znajduje się otwór na głowę smoka, a całą świątynie możemy rozsunąć tak, aby smok mógł przejść przez powstały otwór.

Omawiany smok jest w kolorze bordowo-pomarańczowym z czarnymi łapami, brązowym miejscem na minifigurkę i czarnym słupem na chorągiew na grzbiecie smoka. Na końcu ogona zwierzęcia znajduje się duży płomień. Smok może strzelać z pyska czerwonymi kulkami dzięki wyrzutni w środku paszczy, którą uaktywnia się dociskając dolną paszczę smoka do górnej.

Zestaw zawiera również dwie mniejsze budowle, które umieszczamy po bokach Świątyni ognia. Jedna z nich to mała zbrojownia, a druga to japoński ołtarzyk. W obu miejscach rośnie małe drzewko.

Opis LEGO.com

Rozpoczęła się walka o władzę nad czterema broniami Spinjitzu.

Sensei Wu, Kai, Zane i Nya potrzebują pomocy, aby Lord Garmadon i jego armia złych szkieletów nie wykradli najważniejszej broni Spinjitzu - smoczego miecza ognia.

Z rozstępującej się świątyni wychodzi sprawujący pieczę nad mieczem przerażający smok, który pluje ogniem w Lorda Garmadona. Co się jeszcze może wydarzyć? Zależy od Ciebie…

Baw się dobrze!

Galeria

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki