FANDOM

Warsztat Wizarda
6048
Numer: 6048
Seria: Rycerze Smoka

Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: 2

6048 Warsztat Wizardazestaw z podserii Rycerze Smoka wydany w 1993 roku. Zestaw zawiera dwie minifigurki: Wizarda i Rycerza.

Opis elementów

Warsztat Wizarda zawiera: beczkę (1x), ptaka Wizarda (x1), smoki (x2), zielone i ciemne liście (x6) oraz różczkę.

Opis warsztatu

Warsztat jest zrobiony z szarych i czarnych klocków. W warsztacie są 3 piętra - 1 piętro dla Rycerza Smoka, a 2 i 3 piętro dla Wizarda. Na 1 piętrze rycerz ma swój (jakby) pokój dowodzenia, na 2 i 3 piętrze Wizard ma Warsztat z przeróżnymi klockami.

Opis minifigurek

  1. Minifigurka, która jest głównym i tytułowym bohaterem zestawu to Wizard, który ma brodę (podobną brodę ma Sensei Wu z Ninjago). Tors Wizarda jest niebieski, tylko jego klamra i pasek są brązowo złote. Nogi Wizarda są całe niebieskie. Wizard na ramieniu ma swego ptaka.
  2. Minifigurka jest strażnikiem Warsztatu. Jest nim Rycerz Smoka, który ma w jednej ręce tarczę, a w drugiej pikę. Rycerz na głowie ma hełm. Tors Rycerza jest czerwony z nadrukiem Złotego Smoka i dwoma zagięciami zbroi. Nogi rycerza są czarne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki