FANDOM

Ruchome centrum dowodzenia policji
Set 6348
Numer: 6348
Seria: System, Town

Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: 3

6348 Ruchome centrum dowodzenia policji jest to zestaw z serii System, podserii Policja. Zestaw pochodzi z 1994 r. i stanowi uzupełnienie zestawu z 1993 r. - 6398 Komenda Policji.

Opis

W skład zestawu wchodził ciągnik siodłowy z naczepą, motocykl i 3 minifigurki policjantów: oficera (z krawatem), kierowcy ciężarówki (czarna czapka z daszkiem), oraz motocyklisty. W secie przeważają kolory: biały, czarny, niebieski i czerwony. Łącznie liczył on 306 części.

Ciągnik posiadał trzy pary standardowych kół, trzy przezroczyste szyby oraz dwanaście innych przezroczystych klocków, które spełniały funkcję świateł. Pojazd miał także otwierane drzwi i dach.

Naczepa była około dwa i pół raza większa od ciągnika siodłowego. Była zaopatrzona w dwie pary standardowych kół, otwierane tylne drzwi, schodki oraz otwierane, podnoszone do góry boczne drzwi. W naczepie znajdowała się radiostacja, komputer, lizak drogowy i krótkofalówka. Był tam też stolik, gdzie się zdejmowało odciski palców, zamontowany tuż obok radiostacji, a także dwa obrotowe krzesła. W przedniej części naczepy można było umieścić barierkę i dwa pachołki. Na dachu była zamontowana obracana i regulowana antena satelitarna oraz reflektor. Znajdowały się tam też para żółtych, przezroczystych elementów - lampek. Ponadto naczepa miała składane stopki. Dzięki specjalnemu, ruchomemu połączeniu z ciągnikiem, naczepa obracała się w lewo i prawo, tak jak w prawdziwych ciężarówkach.

Do zestawu był dołączony też plakat i instrukcja budowy. W secie znajdowały się też naklejki, między innymi umieszczane po bokach naczepy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki