FANDOM

Szybowiec Razcala
70000
Numer: 70000
Seria: Legends of Chima
Liczba elementów: 109
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Razcal

70000 Szybowiec Razcalazestaw z serii LEGO Legends of Chima, wydany w styczniu 2013 roku. Składa się ze 109 części. Cena katalogowa zestawu wynosi 39,99 zł.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 109 klocków. Można z nich zbudować jedną mnifigurkę- Razcala. Składa się z nich także Szybowiec Razcala.

Szybowiec ma na kształt przypominać kruka. Maszyna posiada cztery duże, czarne skrzydła, na wyposażeniu pojazdu znajduje się łańcuch z hakiem, pazury oraz wystrzeliwany pocisk, z tyłu znajduje się fioletowy ogon. W machinie dominują kolory czarny i ciemnoczerwony.

Opis Chima.LEGO.pl

Dotyczący ogólnie zestawu 

LEGO.com-icon-yellow

Ochroń CHI dzięki szybowcowi Razcala!

Unosząc się w powietrzu w szybowcu Razcala obserwuj z wysoka mistyczną krainę CHIMA, aby strzec CHI. Odpędzaj inne plemiona dziobem i szponami szybowca-kruka lub chwytaj przeciwników za pomocą łańcucha. Chroń CHI plemienia kruka! Zestaw zawiera minifigurkę Razcala i broń budowaną z klocków.

Na temat Szybowca

LEGO.com-icon-yellow
  To jest opis, który pochodzi z HeroFactory.LEGO.pl. Nie należy go modyfikować.

Razcal nie jest tylko księgowym — jest też znakomitym pilotem i odpowiada za cenne szybowce plemienia kruków. Ten cichy szybowiec jest nadzwyczaj szybki i zwrotny. Dzięki temu Razcal może błyskawicznie zniżyć się nad niespodziewającym się niczego celem i schwycić go potężnymi szponami szybowca. Skrzydła można rozłożyć do szybowania lub złożyć do szybkiego lotu nurkowego. Umocowany z tyłu łańcuch może spętać ścigających na tyle długo, by dać Razcalowi szansę ucieczki — lub, jeśli Razcal ma ochotę, pochwycić ich. Inne plemiona skarżą się, że szybowiec jest używany do kradzieży, ale według kruków służy on jedynie do ochrony kruczego CHI. Dziwią się, że nikt im nie wierzy.

70000 Szybowiec Razcala SPIN00:06

70000 Szybowiec Razcala SPIN

full

Minifigurki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki