Wikia

Legopedia Wiki

70001 Rozpruwacz Crawleya

Dyskusja0
1513stron na
tej wiki
Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go

(Pomocne Ci w tym mogą być ewentualne wskazówki zamieszczone na stronie dyskusji).

Rozpruwacz Crawleya
70001 Box
Numer: 70001
Seria: Legends of Chima
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: 2

70001 Rozpruwacz Crawleyazestaw z serii LEGO Legends of Chima, wydany w styczniu 2013 roku. Składa się ze 139 części. Cena katalogowa zestawu wynosi 64,99zł.

Opis Edytuj

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 139 klocków. Można z nich zbudować dwie minifigurki: Crawleya i Leonidasa . Składamy z nich także Rozpruwacz Crawleya.

Rozpruwacz porusza się na dwóch kołach i na dwóch gąsienicach. Maszyna posiada wirujące szpony, kłapiącą krokodylą paszczękę oraz schowek na CHI znajdujący się z tyłu pojazdu. W machinie dominuje kolor oliwkowy.

Opis Chima.LEGO.pl Edytuj

[1]To jest opis, który pochodzi z LEGO.com. Nie należy go modyfikować.

Odzyskaj CHI z rozpruwacza Crawleya!Edytuj

Crawley unosi CHI plemienia lwów w swoim niezwykłym, pancernym rozpruwaczu. Pomóż Leonidasowi zatrzymać rozpruwacza! To nie będzie łatwe — maszyna ma terenowe, gumowe gąsienice, ogromne koła, wirujące szpony i kłapiącą krokodyla paszczękę! Trzeba powstrzymać tego oślizgłego drania! Musisz wyśledzić Crawleya i odnieść CHI tam, gdzie jego miejsce — w szlachetnym plemieniu lwów! Zestaw zawiera 2 minifigurki i broń.

70001 Rozpruwacz Crawleya SPIN00:06

70001 Rozpruwacz Crawleya SPIN

full

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki