FANDOM

Orzeł Eris
70003,1.jpg
Numer: 70003
Seria: Legends of Chima
Liczba elementów: 348
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Eris, Rizzo, Razar

70003 Orzeł Eriszestaw z serii LEGO Legends of Chima,  wydany w styczniu 2013 roku Składa się z 348 części. Cena katalogowa zestawu wynosi 139,99zł. 

Opis

 Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 348 klocków.Można z nich zbudować trzy minifigurki: Eris , Razara i Rizza. Składa się z nich także kruczy szybowiec i orła Eris.

Kruczy szybowiec to mała machina latająca, w której dominują kolory czarny i ciemnoszary. Szybowiec posiada miejsce dla pilota i dwa niewielkie działa znajdujące się z przodu pojazdu.

Orzeł Eris to sporych wielkości maszyna. Myśliwiec posiada ruchome skrzydła, szpony, ogon, wystrzeliwane pociski oraz odłączaną kapsułę ratunkową. W pojeździe dominują kolory ciemnoniebieski, biały i jasnoniebieski.

Opis Chima.LEGO.pl

Trzeba ostrzec plemię orłów! Razar i Rizzo zdobyli CHI plemienia orłów i uciekają na skrzydlatym szybowcu-kruku! Eris startuje na orlim myśliwcu, aby schwytać ptasich rabusiów! Przeprowadź powietrzny kontratak z użyciem realistycznego dziobu, ruchomych skrzydeł i łap, chwytnych szponów i ogona! Przyjmij pozycję ataku i wystrzel rakiety, aby zestrzelić bandytów lub schwytać ich i wtrącić do pokładowej celi! Możesz też użyć funkcji katapultowania, aby uciec i przygotować się do kolejnej walki. Zestaw zawiera 3 minifigurki i wybór broni.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki