FANDOM

Wilczy pojazd Wakza
70004,1.jpg
Numer: 70004
Seria: Legends of Chima
Liczba elementów: 297
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Wakz, Winzar, Equila

70004 Wilczy pojazd Wakzazestaw z serii LEGO Legends of Chima, wydany w styczniu 2013 roku. Składa się z 297 części. Cena katalogowa zestawu wynosi 139,99zł. 

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 297 klocków. Można z nich zbudować trzy minifigurki: Wakza , Winzara i Equilę. Składa się z nich także wilczy pojazd.

Wilczy pojazd kształtem ma przypominać wilka. Machina porusza się na czterech kołach ze szponami. Maszyna posiada kąsającą szczękę, wyrzutnię pocisków oraz dwie rury wydechowe z płomieniami po obu stronach pojazdu. Dominują w nim kolory ciemnoszary i ciemnoczerwony. 

Opis Chima.LEGO.pl

Grupa wojowników łączy siły, aby wytropić Equilę i odzyskać CHI, posługując się niesamowitym pojazdem terenowym Wakza! Poprowadź grupę nawet przez najtrudniejszy teren w pojeździe o kształcie wilka z niezwykłymi, szponiastymi kołami, kąsającymi szczękami i wilczym miotaczem! W razie kłopotów funkcjonalne zawieszenie i tylny kołowrót zapewnią bezpieczeństwo wilczego wozu, w którym Wakz i Winzar tropią Equilę, by odzyskać CHI swojego plemienia! Zestaw zawiera 3 minifigurki i wybór broni.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki