FANDOM

Królewski pojazd Lavala
70005.jpg
Numer: 70005
Seria: Legends of Chima
Liczba elementów: 417
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Laval, Longtooth, Crawley

70005 Królewski pojazd Lavalazestaw z serii LEGO Legends of Chima, wydany w styczniu 2013 roku. Składa się z 417 części. Cena katalogowa zestawu wynosi 179,99zł.

Opis 

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 417 klocków. Można z nich zbudować trzy minifigurki: Lavala , Longtootha i Crawleya . Składa się z nich także Królewski pojazd Lavala.

Królewski pojazd porusza się na czterech gąsienicach, wyglądem przypomina lwa. Z przodu maszyny znajduje się wielka lwia głowa. Machina posiada: szpony w przednich gąsienicach, dwa kryształy CHI oraz podnoszoną platformę z działkiem.

Opis Chima.LEGO.pl

Patroluj wyboiste drogi CHIMY w królewskim pojeździe Lavala! Pokonuj przeszkody dzięki napędowi na 4 koła i gumowym oponom, bez strachu ruszaj do walki, atakując potężnymi szponami i kłami, a potem użyj ukrytej mapy misji! Podstępny Crawley nie ma żadnych szans, jeśli spróbuje zdobyć CHI plemienia lwów! Chroń go, używając potężnej, zasilanej CHI wieżyczki artyleryjskiej królewskiego pojazdu! Zestaw zawiera 3 minifigurki: Lavala, Longtootha i Crawleya z wyborem broni.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki