FANDOM

Pierścień ognia
70100,1
Numer: 70100
Seria: Legends of Chima
Liczba elementów: 83
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Razar

70100 Pierścień ogniazestaw z serii Legends of Chima, wydany w styczniu 2013 roku. Składa się z 83 części. Cena katalogowa zestawu to 64,99 zł, zestaw przeznaczony dla dzieci w wieku 6-12 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 83 klocki. Można z nich zbudować jedną minifigurkę - Razara. Składa się z nich także Speedor, rampę oraz tytułowy pierścień ognia.

Speedor Razara jest w kolorze ciemnym czerwonym, nadrukowane są na nim ozdoby, które mają przypominać kruka. Do pojazdu można doczepić dopalacz z płomieniami, do maszyny dołączona jest czerwona linka wyzwalająca.

Rampa jest w większości czerwona, jej podwyższenie zrobione jest z płytki 6x6.

Pierścień ognia jest w kolorach: jasnym szarym, zielonym, oliwkowym, przezroczystym czerwonym i przezroczystym pomarańczowym. Konstrukcja przedstawia ognistą obręcz, która wystąpiła w jednym z odcinków serialu. Budowla u dołu porośnięta jest roślinnością. 

Opis Chima.LEGO.pl

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z LEGO.pl. Nie należy go modyfikować.

Wskocz w pierścień ognia, aby walczyć o CHI! Posadź Razara na kruczym Speedorze, pociągnij linkę, wznieś się po rampie i przeleć przez pierścień ognia, aby wygrać! Dołącz elementy dodatkowe, tworzące płomień wylotowy, lub rozłóż ogniste stożki, zmień rozmiar pierścienia i konkuruj ze znajomymi! Zestaw zawiera minifigurkę, 2 bronie, Speedora, linkę, elementy dodatkowe, rampę, 2 ogniste stożki, 6 CHI i 5 kart do gry. Wypróbuj swoją celność i refleks, wystrzeliwując za pomocą linki Speedora w ognistej grze dla jednej lub większej liczby osób!

Galeria

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki