FANDOM

Skalne kręgle
CrocRockBowling.jpg
Numer: 70103
Seria: Legends of Chima
Liczba elementów: 93
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Crominus

70103 Skalne kręglezestaw z serii LEGO Legends of Chima, wydany w styczniu 2013 roku.  Składa się z 93 części. Cena katalogowa zestawu wynosi 64,99zł, zestaw przeznaczony dla dzieci w wieku 6-12 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 93 klocki. Można z nich zbudować jedną minifigurkę - Crominusa. Składamy z nich także Speedor i skalną ścianę. 

Speedor Crominusa jest w kolorze limonkowym, nadrukowane są na nim ozdoby, takie jak kły i złoty hełm władcy Krokodyli, które mają przypominać krokodyla. Do pojazdu można doczepić dopalacz z kłami, do maszyny dołączona jest zielona linka wyzwalająca.

Ściana głazów jest w kolorach: jasnym i ciemnym szarym, limonkowym, ciemnym zielonym, białym i brązowym. W centrum konstrukcji nałożonych jest na siebie pięć głazów, w jednym z nich ukryta jest kula Chi. Budowla zbudowana jest tak słabo, aby nadjeżdżający Speedor łatwo mógł ją staranować. Po bokach znajdują się duże białe kły. Konstrukcja przedstawia jedną z przeszkód w wyścigu o Złote Chi z serialu

Dodatkowo tak samo jak do każdego Speedora do zestawu dołączone jest 5 kart do gry oraz 6 kryształów Chi.

Opis Chima.LEGO.pl

Pomóż królowi Crominusowi wydostać się z zawalonej jaskini i powrócić do plemienia krokodyli! Posadź króla Crominusa na krokodylim Speedorze, pociągnij linkę, wyceluj w rampę i przebij się przez głazy, aby uciec na wolność! Dołącz elementy dodatkowe, aby zwiększyć szerokość Speedora i skuteczniej odbijać głazy! Potem stań do współzawodnictwa ze znajomymi, zrzuć głazy, a potem jak najszybciej znajdź i zdobądź ukryte CHI! Zestaw zawiera minifigurkę, 2 bronie, Speedora, linkę, elementy dodatkowe, 6 CHI i 5 kart do gry. Wypróbuj swoją celność i refleks w grze zręcznościowej dla jednej lub większej liczby osób!

Galeria

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki