FANDOM

Orzeł
70124,1.jpg
Numer: 70124
Seria: Legends of Chima
Liczba elementów: 104
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Eris

  70124 Orzeł – zestaw z serii LEGO Legends of Chima, wydany w styczniu 2014 roku. Składa się ze 104 części. Cena katalogowa zestawu to 39,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 7-14 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 104 klocki. Można z nich zbudować jedną minifigurkę - Eris. Składa się z nich także Legendarnego Orła.

Legendarna Bestia jest w kolorach: białym, granatowym, jasnym i ciemnym szarym, czarnym i żółtym. W zestawie tym pojawiają się 4 rodzaje nowych łączników kulowych, dzięki czemu Bestia ma kilka ruchomych części. Nogi mają kilka ruchomych elementów, u ich spodu znajdują się żółte stopy z czarnymi pazurami. Głowa orła posiada dziób oraz dwie części z nadrukami, które mają przedstawiać oczy. Jedno skrzydło składa się z dwóch dużych granatowych piór i jednego dużego białego pióra. Na tułów oraz głowę orła można przykleić naklejki, które mają przedstawiać pancerz stworzony przez Lavertusa.

Opis z LEGO.com

Poleć wraz z Eris nad magicznym królestwem Chima i odwiedź Pustkowia, gdzie schwytano wszystkie legendarne istoty. Skorzystaj z topora CHIGlaxxor, aby odgonić Scorma, króla skorpionów, i uwolnij legendarnego orła, który pomoże pokonać jadowitego wroga. Posadź Eris na grzebiecie legendarnego ptaka i wznieś się w powietrze. W zestawie minifigurka Eris z bronią i dodatkami.

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki