FANDOM

Ucieczka z więzienia Kryptarium
70591
Numer: 70591
Seria: Ninjago
Liczba elementów: 207
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Kai
Kapitan Soto
Strażnik więzienny
Wielki Kamienny Wojownik
Zane

70591 Ucieczka z więzienia Kryptariumzestaw z serii LEGO Ninjago, wydany w 2016 roku. Składa się z 207 części. Cena katalogowa zestawu to 89,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 6-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 207 klocków, z których można zbudować więzienie Kryptarium, a także 5 minifigurek – Kaia, Kapitana Soto, strażnika więziennego, Wielkiego Kamiennego Wojownika i Zane'a.

Opis z LEGO.com

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z LEGO.pl. Nie należy go modyfikować.

Ruszaj z Kaiem uwolnić Zane'a z Więzienia Kryptarium!

Połącz siły z Kaiem i uwolnij Zane'a z Więzienia Kryptarium, gdzie jest przetrzymywany z prawdziwymi złoczyńcami: Kapitanem Soto i czteroramiennym Wielkim Kamiennym Wojownikiem. Ten emocjonujący model zawiera opuszczaną bramę główną, 2 cele więzienne (w tym jedną z funkcją wybuchających drzwi), drogę ucieczki za toaletą, stół z funkcją katapulty, mapę ukrytego skarbu i shuriken. W zestawie 5 minifigurek.

  • W zestawie 5 minifigurek: Zane w stroju więziennym, Kai w stroju podniebnym, Wielki Kamienny Wojownik o 4 ramionach w stroju więziennym, Kapitan Soto w stroju więziennym i strażnik więzienny.
  • W zestawie Ucieczka z więzienia Kryptarium: opuszczana brama główna, 2 cele więzienne (w tym jedna z drzwiami wybuchającymi po obróceniu czerwonego telefonu), droga ucieczki za toaletą i kamera monitoringu.
  • Wypchnij lub wyciągnij toaletę przez ścianę, by zrobić dziurę, przez którą ucieknie tytanowy ninja.
  • W zestawie budowany stół z funkcją katapulty, którą można wystrzelić bułkę i zapoczątkować bójkę. Dodatkowo mapa ukrytego skarbu i shuriken.
  • Broń: złoty miecz Kaia, 2 złote shurikeny oraz włócznia i czerwony łom schowane za toaletą.
  • Akcesoria: kubek strażnika i kajdanki.
  • Rozegraj swoje ulubione sceny z programu NINJAGO™: Mistrzowie Spinjitzu.
  • Zestaw odpowiedni dla dzieci w wieku od 7 do 14 lat.
  • Wymiary zestawu Ucieczka z więzienia Kryptarium: 15 cm wysokości, 23 cm szerokości i 9 cm głębokości.

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne