FANDOM

Myśliwiec
Lego-galaxy-squad-mysliwiec-70701-klocki-m-iext20853429
Numer: 70701
Seria: Galaxy Squad

Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: 2

70701 Myśliwieczestaw z serii Galaxy Squad, wprowadzony do sprzedaży w styczniu 2013 r. (w Polsce w marcu 2013 r.).

Opis

W skład zestawu wchodzi 218 części przeznaczonych do jego budowy oraz instrukcja. W secie tym znajdziemy dwie minifigurki: Komaroida oraz Solomona Blaze'a. Z elementów zestawu można zbudować:

Ścigacz Mosquitoida - mały pojazd należący do Kosmity Moskita. Zbudowany jest z kilkunastu części, w tym z jednej jasnozielonego, przezroczystego elementu. Posiada dwa działka na przodzie. Ścigacz może pomieścić jedną minifigurkę, którą może zostać przymocowana także do kierownicy pojazdu (wykonanej z części młota pneumatycznego).

Myśliwiec Galaxy Squad - główna część zestawu. Jest to średniej wielkości pojazd Soloma Blaze'a. Przeważają w nim kolory: jasnoniebieski, biały, czarny oraz kamienny ciemnoszary. Występowały tam też przezroczyste żółte elementy, a także jedna część z nadrukiem (konsola w kokpicie). Myśliwiec oprócz części z systemu budowy Lego System, zawiera też sporo części typu Technic. Pojazd miał kilka funkcji: otwierany kokpit, część z kokpitem mogła być obracana niezależnie od reszty statku, otwieraną rakietnicę w tylnej, górnej części statku oraz rozkładane skrzydła. 

Do zestawu dołączone były także naklejki, które przyklejało się głównie na skrzydła myśliwca.

Opis LEGO.com

Uzbrojony i niebezpieczny komaroid leci w naszą stronę w pojeździe kosmicznym! Pomóż dowódcy drużyny niebieskich, Solomonowi Blaze'owi, zatrzymać tę niebezpieczną istotę za pomocą podwójnego myśliwca! Jeśli sytuacja stanie się zbyt niebezpieczna dla jednego myśliwca Galaxy Squad, podziel go na 2 groźne maszyny bojowe — zwrotny płatowiec z odłączaną bronią i potężną wieżyczkę z ukrytymi wystrzeliwanymi rakietami! Wróg nie ma szans w starciu z podwójnym myśliwcem, kiedy za sterami siedzi Solomon Blaze! Zestaw zawiera 2 minifigurki z wyborem broni: Solomona Blaze'a i obcego komaroida.

Galeria

Minifigurki

Zestaw

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki