FANDOM

Rozpylacz szkodników
70704
Numer: 70704
Seria: Galaxy Squad

Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: 3

70704 Rozpylacz szkodnikówzestaw z serii Galaxy Squad, wprowadzony do sprzedaży w styczniu 2013 r. (w Polsce w marcu 2013 r.).

Opis

Set zawierał instrukcję budowy, naklejki oraz 506 części. Oprócz elementów do budowy dwóch pojazdów i robota w skład zestawu wchodziły także trzy minifigurki: Chucka Stonebreakera, Zielonego Robota Sojusznika i Kosmity Buggoida.

Mniejszy pojazd przedstawiał Skorpioni Pełzacz, którym kieruje Kosmita Buggoid. Miał on dwie pary ruchomych odnóży oraz odwłok zakończony działkiem. Po bokach posiadał po jednym z wypychanych pocisków. W jego kolorystyce przeważały kolory: czarny, jasny żółtawozielony i piaskowy żółty. Można jednak też było zauważyć takie kolory jak metaliczny ciemnoszary oraz przezroczysty jasny niebieskawofioletowy i przezroczysty umiarkowany czerwonawofioletowy.

Większa maszyna to czterokołowy bojowy łazik, Rozpylacz Szkodników należący do Zespołu Zielonych. Posiadał ogromne koła, parę wypychanych prztyczkiem pocisków oraz dwa działa zamontowane na bokach. W środku, w specjalnym skanerze można było schować kokon kosmitów. Rozpylacz miał też otwierany przód (przednią klapę i przezroczystą szybę), w którym to można było umieścić mały także czterokołowy pojazd Chucka Stonebreakera. Jednakże główną funkcją tego pojazdu jest możliwość przewożenia robota Zespołu Zielonych.

Robot był średniej wielkości. Posiadał ruchome kończyny, obracany w pasie tułów oraz otwierany kokpit. Jego ręce były sporymi działami, mającymi również wypychane pociski oraz miejsce na akcesoria Robota Sojusznika, który kierował większym robotem. Za równo w robocie, jak i w pojeździe występował kolor: czarny, biały, jasnozielony, ciemnozielony, umiarkowany kamienny szary i przezroczysty czerwony.

Galeria

Minifigurki

Zestaw

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki