Fandom

Legopedia Wiki

75000 Clone Troopers vs. Droidekas Battle Pack

2363strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Clone Troopers vs. Droidekas Battle Pack
75000.png
Numer: 75000
Seria: Star Wars
Liczba elementów: 124
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Droideka (2)
Żołnierz Klon
Żołnierz Klon Sierżant

75000 Clone Troopers vs. Droidekas Battle Packzestaw z serii LEGO Star Wars, wydany w 2013 roku. Składa się ze 124 części. Cena katalogowa zestawu to 59,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 6-12 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 124 klocki, z których można zbudować wysunięte centrum dowodzenia Wielkiej Armii Republiki i 2 Droideki, a także 2 minifigurki – Żołnierza Klona i Żołnierza Klona Sierżanta.

Wysunięte centrum dowodzenia jest ciemnoczerwono-kamienno ciemnoszaro-umiarkowano kamienno szary. Platforma ma zaokrąglony przód. Za osłoną widać biały element z nadrukiem, który przedstawia radar i miejsca dla 2 minifigurek. Z tyłu znajduje się podwyższenie z czarną anteną, które można przesunąć do tyłu, odkrywając umiarkowano kamienno szary, wystrzeliwany pocisk z przezroczysto jasnoniebieskim zakończeniem. Po bokach są 2 uchwyty, do których można przyczepić 2 blastery.

W Droidece dominują kolory rudawobrązowy, kamienny ciemnoszary i srebrny. Droid posiada 3 nogi. Przy tułowiu maszyny widnieją 2 podwójne działka blasterowe. Sensor ma kolor przezroczysty czerwony.

Opis z LEGO.com

Obserwuj horyzont ze stanowiska dowódcy klonów! Korzystając z elektronicznej lornetki wypatruj dwóch droidów-niszczycieli, zbliżających się do jego pozycji. Pomóż klonowi-żołnierzowi odeprzeć toczące się droidy za pomocą rakiety z ukrytej wyrzutni! Odtwarzaj bohaterskie starcia z filmu „Gwiezdne Wojny: epizod II — Atak klonów”. Zestaw zawiera 2 minifigurki z wyborem broni i dodatkami: dowódcę klonów i klona-żołnierza.

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki