FANDOM

Zagadki pierścienia
79000
Numer: 79000
Seria: The Hobbit
Liczba elementów: 105
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Bilbo Baggins
Gollum

79000 Zagadki pierścieniazestaw z serii LEGO The Hobbit, wydany w 2012 roku. Składa się ze 105 części. Cena katalogowa zestawu to 59,99 zł, zestaw przeznaczony dla osób w wieku 8-14 lat.

Opis

W skład zestawu wchodzi jednoczęściowa instrukcja oraz 105 klocków, z których można zbudować łódkę i jaskinię Golluma, a także 2 minifigurki – Bilbo Bagginsa i Golluma.

Łódka Golluma ma rudawobrązową barwę. Posiada miejsce dla Golluma i 3 kości.

W jaskini dominuje kolor kamienny ciemnoszary. Z przodu są 2 rozsuwane skały. Wewnątrz znajduje się postument z Jedynym Pierścieniem, obracany przez klocek z boku groty.

Opis z LEGO.com

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z LEGO.pl. Nie należy go modyfikować.

Na brzegu podziemnego jeziora pod Górami Mglistymi uzbrojony w żądełko Bilbo Baggins™ odkrywa magiczny pierścień, niedawno zgubiony przez pokracznego Golluma™. Użyj funkcji odsłaniania, aby zabrać złoty pierścień! Strzeż się jednak — tylko Gollum, pływający łodzią wykonaną ze skór i kości goblinów, zna drogę do wyjścia. Czy nasz bohaterski hobbit rozwiąże zagadki Golluma i ucieknie z pierścieniem, zanim Gollum zorientuje się, że jego ssskarb przepadł? Sam zdecyduj, budując i odgrywając tę słynną scenę z filmu Hobbit: Nieoczekiwana podróż™. Zestaw zawiera 2 minifigurki: Bilba Bagginsa i Golluma.

Minifigurki

Galeria

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki