Fandom

Legopedia Wiki

8531 Pohatu

2364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pohatu
Pohatu Mata Box.jpg
Numer: 8531
Seria: Bionicle
Zalecenia wiekowe: 7+
Liczba elementów: 49
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: 0

8531 Pohatu jest średnim zestawem wydanym w 2001 roku, wraz z rozpoczęciem serii Bionicle.

Informacje

Zestaw 8531 został wydany w plastikowym, walcowatym pudełku. Fabularnie miał być to kanister którym Toa kamienia przypłynął na wyspę Mata Nui. Zakrętka od pudełka posiadała głowę, na którą można założyć maskę. Dodatkowo pudełko zdobiła folia z informacjami o zestawie oraz jego elementach, która po przesunięciu pokazuje kolejnych Toa Mata. Wewnątrz pudełka znajdowały się części potrzebne do złożenia Pohatu, papierowa instrukcja oraz plakat. Figurka składa się z 49 elementów. Maska Kakama, którą nosi Toa, nadaje mu moc szybkości. Dzięki zębatce zamieszczonej na plecach, Pohatu może poruszać lewą nogą. Obie stopy posiadają młoty uderzeniowe, natomiast ręce umieszczone są sztywno. Tak złożona figurka może zostać schowana do kanistra.

Ciekawostki

  • Pohatu jest jedynym Toa, posiadającym odwrócony tors. Zapewnia mu tu możliwość poruszania lewą nogą.
  • Zestaw 8531 posiada dodatkowe akcesorium, którym jest kamień.
  • Ukazały się dwie wersje - z promocyjną płytką CD lub bez.
  • Po złączeniu z zestawami 8534 Tahu oraz 8532 Onua można zbudować Toa Akamai.
  • Maska Kakama posiadała ukryty kod, który służył do odblokowania sekcji w promocyjnej płycie.

Galeria

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki