Fandom

Legopedia Wiki

8533 Gali

2364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gali
8533 Gali.jpg
Numer: 8533
Seria: Bionicle
Zalecenia wiekowe: 7+
Liczba elementów: 35
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: 0

8533 Gali jest średnim zestawem wydanym w 2001 roku, wraz z rozpoczęciem serii Bionicle.

Informacje

Zestaw 8533 został wydany w plastikowym, walcowatym pudełku. Fabularnie miał być to kanister którym Toa Wody przypłynęła na wyspę Mata Nui. Zakrętka od pudełka posiadała głowę, na którą można założyć maskę. Dodatkowo pudełko zdobiła folia z informacjami o zestawie oraz jego elementach, która po przesunięciu pokazuje kolejnych Toa Mata. Wewnątrz pudełka znajdowały się części potrzebne do złożenia Gali, papierowa instrukcja oraz plakat. Figurka składa się z 35 elementów. Maska Kaukau, którą nosi Toa, nadaje jej moc oddychania pod wodą. Dzięki zębatce zamieszczonej na plecach, Gali może poruszać obiema rękami z hakami. Tak złożona figurka może zostać schowana do kanistra.

Ciekawostki

  • Ukazały się dwie wersje - z promocyjną płytką CD lub bez.
  • Po złączeniu z zestawami 8535 Lewa oraz 8536 Kopaka można zbudować Toa Wairuhe.
  • Maska Kaukau posiadała ukryty kod, który służył do odblokowania sekcji w promocyjnej płycie.
  • Gali jest jedyną kobietą w drużynie Toa Mata.

Oficjalny opis z Lego.com

"Potężna jak ocean !
Gali, jedyna żeńska Toa, może kontrolować potęgę fal morskich! Kiedy jest rozgniewana, potrafi doprowadzić do tsunami lub sztormów. Niech ci towarzyszy w odkrywaniu wód wokół Mata Nui. Użyj jej mocy w walce z Makutą ! Jej Wodne Haki pomogą ci wyjść cało z każdych kłopotów i pułapek."

Galeria

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki