Fandom

Legopedia Wiki

8536 Kopaka

2352strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kopaka
Kopaka Mata Box.jpg
Numer: 8536
Seria: Bionicle
Zalecenia wiekowe: 7+
Liczba elementów: 33
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: 0

8536 Kopaka jest średnim zestawem wydanym w 2001 roku, wraz z rozpoczęciem serii Bionicle.

Informacje

Zestaw 8536 został wydany w plastikowym, walcowatym pudełku. Fabularnie miał być to kanister którym Toa lodu przypłynął na wyspę Mata Nui. Zakrętka od pudełka posiadała głowę, na którą można założyć maskę. Dodatkowo pudełko zdobiła folia z informacjami o zestawie oraz jego elementach, która po przesunięciu pokazuje kolejnych Toa Mata. Wewnątrz pudełka znajdowały się części potrzebne do złożenia Kopaki, papierowa instrukcja oraz plakat. Figurka składa się z 33 elementów. Maska Akaku, którą nosi Toa, nadaje mu moc rentgena. Dzięki zębatce zamieszczonej na plecach, Kopaka może poruszać ręką z mieczem. Ręka z tarczą umocowana jest sztywnie. Tak złożona figurka może zostać schowana do kanistra.

Ciekawostki

  • Ukazały się dwie wersje - z promocyjną płytką CD lub bez.
  • Po złączeniu z zestawami 8535 Lewa oraz 8533 Gali można zbudować Toa Wairuhe.
  • Maska Akaku posiadała ukryty kod, który służył do odblokowania sekcji w promocyjnej płycie.

Oficjalny opis z Lego.com

Kopaka jest zimny i metodyczny w swoich działaniach. Jego długie lodowe ostrze potrafi ciąć i topić lód; jedno porządne cięcie potrafi wywołać lawinę lub zamrozić coś w mgnieniu oka. Wierzono, że Kopaka przynosi lawiny i długie, zimne noce...on sam wie, że jego moc zakłóca równowagę mocy ognia Tahu.

Kopaka woli pracować samotnie. Jest jednym z najmniej rozmownych Toa i dołącza do swojej grupy tylko jeśli od tego zależy jego własne przetrwanie.

Kopaka głównie zjeżdza po lodowcach Góry Ihu z przerażającą prędkością i niezwykłą zręcznością.

Galeria

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki