FANDOM

Przybycie Gandalfa
9469,2.png
Numer: 9469
Seria: The Lord of the Rings
Liczba elementów: 83
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Gandalf,

Frodo Baggins

 9469 Przybycie Gandalfa - zestaw z serii LEGO The Lord of the Rings, wydany w 2012 roku. Składa się z 83 części. Cena katalogowa zestawu to 59,99 zł, zestaw przeznaczony dla dzieci w wieku 8-14 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 83 klocki. Można z nich zbudować dwie minifigurki: Gandalfa oraz Froda Bagginsa. Składa się z nich także wózek Gandalfa. 

Elementy, służące do budowy wózka Gandalfa są w kolorach: ciemnoszarym, ciemnobrązowym, białym, ciemnopiasokowym, piaskowym, czerwonym, żółtym, zielonym, pomarańczowym i jasnoszarym. Z jego przodu pojawia się brązowy koń nowego typu. Wóz porusza się na dwóch ciemnobrązowych kołach. Z przodu jest miejsce dla Gandalfa. W tylnej części znajdują się: ciemnopiaskowy plecak, list, marchewka oraz beczka z trzema fajerwerkami (m.in. czerwonym wężem z serii Ninjago).

Opis z LEGO.com

Dołącz do Gandalfa Szarego w podróży do Shire na obchody 111 urodzin jego przyjaciela, Bilbo Bagginsa — zgodnie z początkową sceną „Drużyny Pierścienia”! Wędrując do Shire na wózku konnym, Gandalf spotyka podekscytowanego młodego hobbita — Frodo Bagginsa. Właśnie tutaj zaczyna się legendarna przygoda opowiedziana w trylogii „Władca Pierścieni”! Zestaw zawiera 2 minifigurki: Gandalfa Szarego i Frodo Bagginsa.

Galeria

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki