FANDOM

Armia Uruk-hai
9471,2.png
Numer: 9471
Seria: The Lord of the Rings
Liczba elementów: 257
Dostępny w Polsce: Tak
Minifigurki: Éomer,

Żołnierz Rohanu,

Uruk-hai (4)

  9471 Armia Uruk-hai - zestaw z serii LEGO The Lord of the Rings, wydany w 2012 roku. Składa się z 257 części. Cena katalogowa zestawu to 169,99 zł, zestaw przeznaczony dla dzieci w wieku 8-14 lat.

Opis

Zestaw ten zawiera instrukcję oraz 257 klocków. Można z nich zbudować sześć minifigurek: Éomera, żołnierza Rohanu oraz czterech Uruk-hai. Składa się z nich także balistę Uruk-hai oraz mur obronny.

Elementy, służące do budowy balisty Uruk-hai są w kolorach: rudawobrązowym, czarnym, piaskowym, ciemnoszarym, ciemnobrązowym, niebieskim, jasnoszarym, ciemnoczerwonym, czerwonym i srebrnym. Machina porusza się na czterech kołach. Jej górna część ma kszałt podobny do kuszy. Znajdują się tak dwa srebrne ostrza, dwa pociski, zakończone hakami oraz "przycisk", dzięki któremu pociski można wystrzeliwać. 

Elementy, służące do budowy muru obronnego są w kolorach: ciemnopiaskowym, ciemnoszarym, jasnoszarym, piaskowozielonym, ciemnozielonym, rudawobrązowym, piaskowym, złotym, przezroczystym pomarańczowym i ciemnobrązowym. Konstrukcja zbudowana jest na dwóch płytkach 8x6 w kolorze ciemnopiaskowym. Na murze jest sporo miejsca. Pojawia się tam katapulta, pochodnia  oraz złoto-ciemnozielona flaga Rohanu. Z tyłu budowli są rudawobrązowe schody, pozwalające wejść na mur, lub z niego zejść. 

Galeria

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki