Fandom

Legopedia Wiki

Aragorn

2364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Aragorn
Lor066.jpg
Seria: The Lord of the Rings

Aragornminifigurka z s
Aragorn.jpg

Aragorn

erii LEGO The Lord of the Rings, wprowadzona  w drugiej połowie 2012 roku.

Opis

Aragorn jako minifigurka pojawił się w dwóch wersjach:wersji zwykłej i zbroi Gondoru.

Wersja zwykła

Głowa Aragorna jest dwustronna, z jednej strony zdenerwowana, a z drugiej spokojna. Część jego tułowia i górna część nóg mają  ciemnobrązowy nadruk. Na tułowiu znajduje się też błękitna tunika przepięta brązowym pasem i zapięta dwoma brązowymi zapinkami. Dolna część nóg jest w kolorze ciemnopiaskowym. Z tyłu tułowia na płaszczu widać kilka zmarszczek.

Zbroja Gondoru

Głowa Aragorna jest dwustronna, z jednej strony zdenerwowana, a z drugiej spokojna. Na tułowiu oraz górnej  częśći nóg  nadrukowana jest tunika w kolorze ciemnoniebieskim. Tunika ma złote wykończenie. Nogi są ciemnoszare. Na tunice znajduje się Białe Drzewo Gondoru, otoczone przez sześć gwiazd. Tunika ma też brązowy pas ze srebrną klamrą. Evenstar znajduje się na szyi Aragorna. Jego peleryna jest wewnątrz ciemnoczerwona, a zewnętrznie czarna.

Informacje fabularne 

Aragorn II Elessar był synem Arathorna II, był potomkiem Isildura. Aragorn był też szesnastym wodzem Dúnedainów Północy, i prawowitym dziedzicem królestw Arnoru i Gondoru. Jego miecz, Andúril to  przekuty Narsil, miecz Elendila, który został złamany w wojnie Ostatniego sojuszu. To tym mieczem Isildur odciął Sauronowi palec z Jedynym Pierścieniem. Aragorn był członkiem Drużyny Pierścienia. Po zakończeniu Wojny o Pierścień został królem Zjednoczonego Królestwa i mężem Arweny Undómiel .

Opis z LEGO.com

Aragorn jest potomkiem zaginionej linii pradawnych królów ludzi. Aby ustrzec Aragorna przed wrogami, oddano go na wychowanie elfom, które przez wiele lat utrzymywały w tajemnicy jego królewskie pochodzenie – nawet przed nim. Elfowie nadali mu imię Elessar. Aragorn jest mądrym, mężnym i wiernym obrońcą hobbitów i Drużyny Pierścienia. Stoczył już wiele bitew, ale wciąż dostrzega w każdym to, co najlepsze. Aby ocalić Śródziemie, jest gotów iść z Frodem do samego końca, w ognie Góry Przeznaczenia. To same cnoty, ale mimo tu musi się jeszcze sporo nauczyć o drugich śniadaniach.

Galeria

Występowanie

Zestawy

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki