FANDOM

"Nic mnie nie powstrzyma. Jestem siłą natury!"

— Cole, Słownik Kart

Cole

70599 alt6

70604 Cole

Seria: Ninjago
Akcesoria: Kosa Wstrząsów (dawniej)

Ostrze Żywiołów (dawniej)
Technoostrze (dawniej)
Aeroostrze

Coleminifigurka z serii Ninjago, wprowadzona w 2011 roku.

Opis minifigurki

Trening

Tułów jest czarny, widać na nim brązowe pasy. Na prawej piersi Cole posiada symbol swego żywiołu. Ręce i dłonie są czarne. Nogi są w tym samym kolorze, u ich góry jest ciemnoszary pas. Głowa jest żółta, widać na niej oczy, usta i krzaczaste brwi. Na głowę nakłada się czarną maskę ninja.

DX

W stroju typu DX nie zmienia się kolor stroju, maska Ninja. Zostaje jednak zmieniona jedna część - zamiast znaku żywiołu, pojawia się Smok Ziemi, który jest przedstawiony w kolorze złotym. Posiada też nadrukowane imię z tyłu.

Mikrofigurka

Ten wariant Cole'a to miniatura wersji treningowej. Jednak posiada kilka różnic.

Kendo

W tej wersji wykorzystano tułów i nogi pierwszej wersji. Nowe elementy to ciemnoszara zbroja i ciemnoszary hełm z białą kratą.

ZX

Tułów jest czarny, posiada kilka brązowych pasów. Ręce i dłonie są tradycyjnie czarne. Na nogach widnieje kolejny ciemnoszary pas. Pojawia się również coś wcześniej niespotykanego - srebrne naramienniki. Na masce widnieje srebrny pół-krzyż.

NRG

Wszystkie części tego wariantu są nowe. Tułów jest różowo-czarny. Na lewej piersi widać żółty znak żywiołu Ziemi. Nogi również są czarno-różowe. Spod różowo-czarnej maski widać żółte oczy.

Kimono

W tej wersji zmienił się tułów i nogi. Tors przedstawia czarne kimono z ciemnoszarymi elementami. Ręce są ciemnoszare, a dłonie czarne. Nogi posiadają ciemnoszary pas i kilka ozdób.

Techno

Tułów jest w kolorach: ciemnoszarym, złotym, czarnym, brązowym, posiada wiele ozdób. Ręce i dłonie są czarne. Nogi są czarne, nie posiadają żadnych nadruków. Usta zakrywa czarna chusta, po raz pierwszy pojawiają się czarne włosy.

Techno Magazyn

Zamiast tradycyjnego stroju Techno, ten wariant posiada maskę ninja oraz złote naramienniki.

Strój turniejowy

Tułów jest czarny, posiada złote ozdoby, u jego góry jest wcięcie. Ręce są żółte, a dłonie czarne. Nogi są czarne, u ich góry jest jasnoszary pas. Ponownie pojawiają się chusta i włosy.

Dżungla

Tułów jest czarny, posiada wiele złotych ozdób. Na prawej piersi jest ponownie symbol żywiołu Ziemi. Dłonie i ręce są czarne. Nogi są czarne, u ich góry jest jasnoszary pas, a w centrum złote nakolanniki. Na głowie jest czarna maska ze złotym symbolem na czole.

Głębostonit

Ten strój Cole'a jest w większości czarny. Pośrodku tułowia widnieje kawałek metalu z symbolem Ninja Ziemi, otoczony pomarańczowym materiałem. Od niego też wychodzą dwa pasy, zakończone klamrą. Za ciemnoszarym pasem umiejscowiony jest sztylet. Na kolanach znajdują się zawiązane na kokardki kawałki wstążki. Oprócz tego Cole posiada czarne naramienniki i maskę ninja. Pod oczami maska jest ciemnoszara, w miejscu na oczy - czarna, niewielki kawałek nad oczami ciemnoszara, a na samej górze czarna.

Airjitzu

Tułów i nogi są czarne. Na środku tułowia jest ogromny, biały symbol Cole'a. Od niego wychodzą liczne odłamki skał. Maska jest czarna. Ręce są pomarańczowe, tak samo jak dłonie.

Airjitzu Skybound

Maska i nogi Cole'a w tym kostiumie są takie same jak w Głębostonicie. Tułów jest w większości czarny, ale jest pełen szarych detali. Najbardziej odznacza się jednak złoty symbol ziemi na klatce piersiowej obok dodatków w tym samym kolorze. Ręce są szare, a dłonie czarne. W tej wersji debiutują nowe, złote naramienniki. W przeciwieństwie do tych z 2012 roku, obejmują tylko jedną rękę. Oprócz tradycyjnego nadruku twarzy debiutuje w tym kostiumie kolejna wersja. Posiada ona podwójny nadruk, oraz inny, ciemnozielony, kolor. Na pierwszej stronie widać uśmiech Cole'a, a na drugiej poważną minę.

Informacje fabularne

Zobacz też artykuł Cole na Ninjago Wiki.

Cole jest Ninja Ziemi.

Opis z LEGO.com

2014

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z LEGO.pl. Nie należy go modyfikować.

Cole to ninja ziemi. Jest zdyscyplinowany, odpowiedzialny, silny i przewidujący. W przeszłości nieźle się trudził, uspokajając swoich bardziej rozemocjonowanych kolegów. Teraz jest już mniej spięty i czasem pozwala innym przejąć stery. Zawsze stara się stąpać twardo po ziemi, nawet podczas Spinjitzu. Kai żartuje, że Cole to jedyny ninja, który zabiera do boju książkę, by się nie nudzić.

• Cole uczył się tańca w szkole artystycznej Marty’ego Oppenheimera… przez dwa dni.

• Cole lubi wszelką wspinaczkę: wspina się po skałach, w jaskiniach, po drzewach i po smokach… cokolwiek to oznacza!

• Tak naprawdę jego ulubionym kolorem jest pomarańczowy, ale nie zdradź tego nikomu.

• W dzieciństwie koledzy żartobliwie przezywali go „Cole bez kolacji”.

2015

Żywioł
Ziemia
Wzrost
Cztery i pół klocka
Hobby
Wspinaczka, planowanie strategii
Baza
Perła przeznaczenia
Broń
Głębostonitowe aeroostrze

Cole jest zawsze silny, pewny siebie i godny zaufania. Lecz istnieje coś, co napełnia go strachem (kiedyś były to smoki, dziś — duchy). Jeśli Cole chce pozostać bohaterem, musi stawić czoła tym lękom. Jego przyszłość będzie zależeć od tego, jak dobrze poradzi sobie ze zmianami. Włada mocą żywiołu ziemi.

2016

Bitwa z Morro skończyła się zwycięsko, ale Cole zapłacił za to wysoką cenę. Stał się żywym duchem! Był bliski załamania, ale z czasem się przyzwyczaił. Może przenikać przez ściany i korzystać ze wszystkich swoich mocy żywiołów, a do tego nauczył się dotykać materialnych obiektów. Nowe umiejętności Cole’a przydadzą się wojownikom ninja!

Występowanie

#12112 Cole(2011)(Trening)
#73856 Ninjago(2011)(Mikrofigurka)
#24891503 Cole(2015)(Techno)
#2570733 Motocykl Cole'a(2015)(Głębostonit)
#2670734 Smok mistrza Wu(2015)(Głębostonit)
#2970599 Smok Cole'a(2016)(Airjitzu Skybound)
#3070604 Wyspa Tygrysiej Wdowy(2016)(Airjitzu Skybound (duch))

Warianty

Cole,1
Cole,2
Cole Mikrofigurka
Cole Kendo
Cole ZX
Cole NRG
Cole Kimono
Cole Techno
Cole 3 2015
Cole,6
Cole,7
Cole Głębostonit
Cole Airjtzu
70599 alt6
70604 Cole
TreningCole DXMikrofigurkaKendo ColeCole ZXCole NRGKimono ColeTechno ColeTechno Cole (magazyn)Strój turniejowyDżunglaGłębostonitAirjitzuAirjitzu SkyboundAirjitzu Skybound (duch)

Galeria

Ciekawostki

  • Imię Cole'a to homofon angielskiego słowa "coal", czyli "węgiel".

Minifigurki Ninjago
Dobrzy Ninja
ColeJayKaiNyaLloyd GarmadonZane
Inni
OverBorgDarethGriffin TurnerKarlofMisakoP.I.X.A.L.RoninSensei GarmadonSensei WuSkylorEcho Zane
Neutralni
ClaireJesperListonosz
Źli Szkielety
BonezaiChopovFrakjawKraziKrunchaNuckalSamukaiWyplash
Wężonowie
Anakondowcy: PythorChop'rai (przemieniony z Kultysty)Kapau'rai (przemieniony z Kultysty)
Dusiciele: BytarChokunSkalidorSnike
Hiponokobry: MezmoRattlaSkalesSlithraa
Jadozęby: AcidicusLashaLizaruSpitta
Wężowampiry: FangdamFangtomFang-SueiSnappa
Kamienna Armia
Kamienny SzermierzKamienny WojownikKamienny ZwiadowcaGenerał Kozu
Nindroidy
Generał CryptorMindroidNindroid-WojownikNindroid-ŻołnierzZłoty Władca
Kultyści
ChopeClouseEyezorKapauKraitMistrz ChenSlevenZugu
Duchy
AttilaBanshaCowlerCyrusGhoultarGhurkaHacklerŁucznik DuszMingMorroPitchPyrrhusSkreemerSpyderWailWraythYokaiZły Zielony Ninja
Podniebni piraci
BuckoClanceeCyrenDogshankDublonKrzemieniakNadakhanZłośliwa Małpa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki