FANDOM

Cragger
Cragger,4
Seria: Legends of Chima
Akcesoria: Królewski Mściciel,

Zdzieracz Łusek, Vengblaze, Flarus i Scaylburn

Craggerminifigurka z serii Legends of Chima, wydana w 2013 roku.

Opis

Minifigurka Craggera składa się z siedmiu części (nie licząc akcesoriów). Cragger na tułowiu ma dwa ciemnoczerwone pasy, które układają się w literę X, pośrodku znajduje się kula CHI. Na tułowiu widać licznie nadrukowane łuski. Jego ramiona są w kolorze oliwkowym, a dłonie są ciemnozielone. Jego nogi są także oliwkowe, na stopach nadrukowane są białe pazury. Uprząż (zbroja,która służy do przechowywania kuli CHI, czyli małej, okrągłej płytki 1x1 w kolorze przezroczystoniebieskim) jest w kolorze złotym. Oprócz zbroi Cragger posiada ciemnoczerwoną "podartą" pelerynę. Głowa Craggera, jak głowa każdej minifigurki z tej serii składa się z dwóch części: dwustronnej twarzy oraz części głowy nakładanej na twarz. Górna część głowy Craggera jest ciemnozielona, a dolna jest w kolorze oliwkowym. Minifigurka posiada nadrukowany cały bukiet ostrych zębów. Jego lewe oko jest białe, wokół niego znajduje się spora blizna, co może sugerować, że Cragger jest na wpół ślepy.

W pierwszej połowie 2014 roku w minifigurce Craggera zmieniono tors oraz nogi. Tułów przedstawia jedną ze zbroi, które bohaterowie Chimy dostali od Lavertusa. Pancerz jest szczegółowo zrobiony, u góry widnieje kula CHI. Na nogach ludzika nadrukowane są dwa srebrne nakolanniki w kształcie krokodylich głów. Głowa, ręce oraz stopy minifigurki nie uległy zmianom. 

W wersji z drugiej połowy 2014 roku u Craggera zmienił się ponownie tors oraz nogi. Tułów ludzika jest w większości czerwony, posiada także złote zdobienia. U góry zbroi nadrukowany jest medalion w kształcie półksiężyca z Ognistym CHI. Od medalionu odchodzą dwa złote skrzydła, które mają przedstawiać ogniste skrzydła Feniksów. Nogi Craggera są w takich samych kolorach jak tułów. Nadrukowane są na nich złote głowy krokodyli, a pod nimi na stopach po trzy złote pazury. Tułów i nogi minifigurki mają przedstawiać ognistą zbroję.

Główny artykuł

Zobacz też artykuł Cragger na Legends of Chima Wiki.

Opis z LEGO.com

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z LEGO.pl. Nie należy go modyfikować.

Po nieudanej próbie przejęcia kontroli nad CHI z całej krainy Chima Cragger ponownie zaczął przyjaźnić się z Lavalem. Zawarli sojusz mający na celu ochronienie CHI przed wrogiem z Krain Zewnętrznych, ale nie wszystko idzie gładko. Cragger musi bardzo się starać, aby odzyskać zaufanie dawnego przyjaciela, a jednocześnie próbuje znaleźć swojego zaginionego ojca — Króla Crominusa. Krokodyl ma nadzieję, że kiedy ta misja się zakończy, wszyscy zapomną o przeszłości, a on i Laval znów będą się przyjaźnić tak jak dawniej.

Warianty

  • Cragger- Złota zbroja
  • Cragger- duża srebrna zbroja
  • Cragger- Krainy Zewnętrzne
  • Cragger- Ogień kontra Lód (bez zbroi)
  • Cragger- Ogień kontra Lód

Galeria

Zestawy w których występuje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki