FANDOM

"Przygotuj się na porażające przeżycie. Jestem panem błyskawic!"

— Jay, Słownik Kart

Jay

70602 alt9

70605 Jay

Seria: Ninjago
Akcesoria: Nunczako Błyskawic (dawniej)

Ostrze Żywiołów (dawniej)
Technoostrze (dawniej)
Aeroostrze

Jay Walker - minifigurka z serii Ninjago wprowadzona w 2011 roku.

Opis minifigurki

Trening

Strój Jaya jest cały błękitny. Przepasany jest granatowym pasem. Na sercu znajduje się symbol jego żywiołu. Na głowie założoną ma błękitną maskę ninja.

DX

W stroju typu DX nie zmienia się kolor stroju, maska Ninja. Zostaje jednak zmieniona jedna część - zamiast znaku żywiołu, pojawia się Smok Błyskawic, który jest przedstawiony w kolorze złotym. Posiada też nadrukowane imię z tyłu.

Mikrofigurka

Ten wariant Jaya to miniatura wersji treningowej. Jednak posiada kilka różnic.

Kendo

W tej wersji wykorzystano tułów i nogi pierwszej wersji. Nowe elementy to ciemnoszara zbroja i ciemnoszary hełm z białą kratą.

ZX

Ten strój rozpoczyna zupełnie nową generację. Pas ma jasnoszary kolor. W prawej stronie tułowia pojawia się coś na rodzaj srebrnej zbroi. Jest ona przytrzymywana pasem o tym samym kolorze. Prawa ręka Jaya jest srebrna, a druga błękitna. Dłonie są czarne. Pojawia się również coś wcześniej niespotykanego - srebrne naramienniki. Na masce zaczyna widnieć srebrny pół-krzyż.

NRG

Tułów jest granatowy, tak jak ręce, dłonie i nogi. Na pół-krzyżu (na masce) pojawia się błyskawica. Sam pół-krzyż jest granatowy. W górnej części stroju pojawiają się błyskawice. Przy sercu ma żółty symbol błyskawic.

Kimono

W tej wersji zmienił się tułów i nogi. Tors przedstawia czarne kimono z niebieskimi elementami. Ręce są niebieskie, a dłonie czarne. Nogi posiadają niebieski pas i kilka ozdób.

Techno

Tułów jest w kolorach: niebieskim, ciemnoniebieskim, srebrnym, złotym, posiada wiele ozdób. Ręce i dłonie są czarne. Nogi są niebieskie, nie posiadają żadnych nadruków. Usta zakrywa niebieska chusta, po raz pierwszy pojawiają się jasnobrązowe włosy.

Techno (Magazyn)

Jay ma założoną srebrną koszulkę, na której zostaje nałożona błękitna szata. Przy sercu znajduje się biały znak. Na głowę zakłada się błękitną maskę z widocznym błękitnym pół-krzyżem.

Strój turniejowy

Tułów jest błękitny, posiada złote ozdoby, u jego góry jest wcięcie. Ręce są żółte, a dłonie czarne. Nogi są błękitne, u ich góry jest jasnoszary pas. Ponownie pojawiają się chusta i włosy.

Dżungla

Tułów jest błękitny, posiada wiele brązowych ozdób. Na prawej piersi jest ponownie symbol żywiołu Błyskawic. Ręce są błękitne, a dłonie czarne. Nogi są błękitne, u ich góry jest brązowy pas, a w centrum brązowe nakolanniki. Na głowie jest błękitna maska z błękitnym symbolem na czole.

Głębostonit

Ten strój Jaya jest w większości czarny. Pośrodku tułowia widnieje kawałek metalu z symbolem Ninja Błyskawic, otoczony niebieskim materiałem. Od niego też wychodzą dwa pasy, zakończone klamrą. Za niebieskim pasem umiejscowione są shurikeny. Na kolanach znajdują się zawiązane na kokardki kawałki wstążki. Oprócz tego Jay posiada czarne naramienniki i maskę ninja. Pod oczami maska jest niebieska, w miejscu na oczy - czarna, niewielki kawałek nad oczami niebieska, a na samej górze czarna.

Airjitzu

Tułów i nogi są czarne. Na środku tułowia jest ogromny, biały symbol Jaya. Od niego wychodzą liczne błyskawice. Maska jest błękitna, tak samo ręce i dłonie.

Airjitzu Skybound

Maska i nogi Jay'a w tym kostiumie są takie same jak w Głębostonicie. Tułów jest w większości czarny, ale jest pełen niebieskich detali. Najbardziej odznacza się jednak błękitny symbol błyskawic na klatce piersiowej obok złotych dodatków. Ręce są niebieskie, a dłonie czarne. W tej wersji debiutują nowe, złote naramienniki. W przeciwieństwie do tych z 2012 roku, obejmują tylko jedną rękę. Oprócz tradycyjnego nadruku twarzy debiutuje w tym kostiumie kolejna wersja. Posiada ona podwójny nadruk. Na jednej stronie jest wyraz twarzy sugerujący przerażenie, a na drugiej wersja normalnego nadruku, lecz z granatową opaską piratów.

Informacje fabularne

Zobacz też artykuł Jay na Ninjago Wiki.

Jay to Ninja Błyskawic.

Opis z LEGO.com

2011

LEGO.com-icon-yellow To jest opis, który pochodzi z LEGO.pl. Nie należy go modyfikować.

Odkrywczy, odważny, dowcipny.

Jay mówi wprost, co mu leży na sercu, często bez zastanowienia. Jest niezwykle szybki - nawet jak na ninja, ma cięty dowcip, pogodny pogląd na życie i zawsze wpada na... hm, kreatywne pomysły, jak wyciągnąć grupę z kłopotów. Jego obsesją jest punktacja i zajęte miejsce.

Jay jako pierwszy spośród ninja opanował moc Spinjitsu. Wprawdzie było to tylko parę sekund przed resztą, ale i tak się liczy! Niekiedy trochę przechwala się swoimi umiejętnościami, a nawet jeśli czasowa utrata głosu wzbudziła zadowolenia grupy, to Jay i tak, że wszyscy wiedzą, jaki jest świetny. Może oprócz Nyi, ale ma nadzieję w końcu ją przekonać.

2014

Jay to ninja błyskawic — utalentowany wynalazca z szalonym poczuciem humoru, strasznie zakochany w Nyi. Uwielbia nowoczesne technologie, ale gdy próbuje rozebrać je na kawałki i zrozumieć, jak działają, często kończy się to wybuchem. Na ścianie swojego pokoju ma nawet plakat Cyrusa Borga. Ten ninja stoczył wiele zaciętych bitew, ale wciąż jest takim samym, energicznym poszukiwaczem przygód. Nawet nindroidy nie popsują mu humoru. Czasem jednak doprowadza kolegów do szału!

• Gdy Jay w pełni wykorzystuje swoje elektryczne moce, generuje 1,21 gigawata.

• Kiedyś wynalazł procę korzystającą z mocy Spinjitzu… ale trafił sam siebie.

• Czasem Jay budzi się w nocy, bo niechcący poraża się prądem.

• Jego ulubiony styl tańca to electric boogie.

• Kiedyś Jay i Nya poszli razem na tańce, ale za bardzo się rozkręcili.

2015

Żywioł
Błyskawica
Wzrost
Cztery i pół klocka
Hobby
Wynalazki, majsterkowanie
Baza
Perła przeznaczenia
Broń
Głębostonitowe aeroostrze

Jay jest pomysłowym, gadatliwym i zabawnym ninja. Uwielbia budować lotnie i latać nimi, więc możliwość nauczenia się latania bez nich, dzięki mocy Airjitzu, ekscytuje go niezmiernie. Gdy napięcie staje się zbyt duże, Jay zawsze potrafi je rozładować jakimś żartem. Włada mocą żywiołu błyskawic.

2016

Uczucia Jaya do Nyi zaczynają mącić mu w głowie. Dla Nyi liczy się tylko bycie ninja, a Jay jest tak sfrustrowany, że zaczyna się zastanawiać, czy w zespole jest dla niego miejsce. Chciałby, żeby wszystko się zmieniło. Zapomniał jednak, że z życzeniami trzeba ostrożnie...

Występowanie

#830084 Jay(2011)(Trening)
#123856 Ninjago(2011)(Mikrofigurka)
#2130085 Jay(2012)(ZX)
#2870754 ElectroMech(2015)(Strój turniejowy)
#2930292 Jay Nano Mech(2015)(Strój turniejowy)
#3070731 Łazik 1 Jaya(2015)(Głębostonit)
#3170732 Miasto Stiix(2015)(Głębostonit)
#3270736 Atak smoka Moro(2015)(Głębostonit)
#3570602 Smok Jaya(2016)(Airjitzu Skybound)
#3670605 Twierdza Nieszczęścia(2016)(Airjitzu Skybound (z opaską))

Warianty

Jay Trening
Jay DX
Jay Mikrofigurka
Kendo Jay
Jay ZX
Jay NRG
Jay Czarne Szaty
Jay (sezon czwarty)
Jay-70754
Jay Dżungla
Jay Głębostonit
Jay Airjitzu
70602 alt9
70605 Jay
TreningDXMikrofigurkaKendoZXNRGKimonoTechnoStrój turniejowyDżunglaGłębostonitAirjitzuAirjitzu SkyboundAirjitzu Skybound (z opaską)

Galeria

Minifigurki Ninjago
Dobrzy Ninja
ColeJayKaiNyaLloyd GarmadonZane
Inni
OverBorgDarethGriffin TurnerKarlofMisakoP.I.X.A.L.RoninSensei GarmadonSensei WuSkylorEcho Zane
Neutralni
ClaireJesperListonosz
Źli Szkielety
BonezaiChopovFrakjawKraziKrunchaNuckalSamukaiWyplash
Wężonowie
Anakondowcy: PythorChop'rai (przemieniony z Kultysty)Kapau'rai (przemieniony z Kultysty)
Dusiciele: BytarChokunSkalidorSnike
Hiponokobry: MezmoRattlaSkalesSlithraa
Jadozęby: AcidicusLashaLizaruSpitta
Wężowampiry: FangdamFangtomFang-SueiSnappa
Kamienna Armia
Kamienny SzermierzKamienny WojownikKamienny ZwiadowcaGenerał Kozu
Nindroidy
Generał CryptorMindroidNindroid-WojownikNindroid-ŻołnierzZłoty Władca
Kultyści
ChopeClouseEyezorKapauKraitMistrz ChenSlevenZugu
Duchy
AttilaBanshaCowlerCyrusGhoultarGhurkaHacklerŁucznik DuszMingMorroPitchPyrrhusSkreemerSpyderWailWraythYokaiZły Zielony Ninja
Podniebni piraci
BuckoClanceeCyrenDogshankDublonKrzemieniakNadakhanZłośliwa Małpa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki