Fandom

Legopedia Wiki

Johnny Thunder

2363strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ikona żółty klocek.png Ten artykuł nie jest jeszcze kompletny. Jeśli możesz, uzupełnij go.
Pomocne mogą być Ci w tym ewentualne wskazówki zamieszczone na stronie dyskusji.
Johnny Thunder
Johnny Thunder.jpg
Seria: Adventurers
Akcesoria: kapelusz, mapa, lupa, lornetka, plecak

Johnny Thunder (w Polsce nazywany również Obieżyświatem[1]) – minifigurka pochodząca z serii Adventurers, wyobrażająca australijskiego podróżnika i poszukiwacza przygód. Występował w wielu zestawach tej serii, a jego podobizna była widoczna w pierwszej i trzeciej wersji logo Adventurers. Jako postać pojawia się również w kilku grach i w filmie LEGO Przygoda.

Opis postaci

LEGO Przygoda

Johnny Thunder występuje również w pełnometrażowym filmie Grupy LEGO i Warner Bros. pt.LEGO Przygoda. Jest jednym z Mistrzów Konstrukcji i można go zobaczyć w tle w scenie, w której Witruwiusz przedstawia Marysię Królową Syren zebranym Mistrzom Konstrukcji.

Opis minifigurki

Pierwsza wersja

Johnny Thunder swoim wyglądem przypomina bohaterów filmów przygodowych takich jak Indiana Jones i Allan Quartermain. Posiada czarne nogi i beżowy tułów, na którym ma narysowaną częściowo rozpiętą od góry koszulę z dwoma kieszeniami, zatknięty za czarny pasek rewolwer i czerwoną apaszkę pod szyją. Rysunek twarzy zawiera grzywkę, baczki, oczy ze zmarszczonymi lekko brwiami, cienkie wąsy i uśmiech. Nieodłącznym atrybutem Johnnego Thundera jest brązowy kapelusz z wywiniętym z jednej strony rondem.

Zestawy z minifigurką Johnnego Thundera

Adventurers

Studios

Gry, w których pojawia się Johnny Thunder

Filmy, w których pojawia się Johnny Thunder

Ciekawostki

  • W niektórych krajach minifigurka nazywała się Sam Grant i Joe Freeman.

Galeria

Zobacz też

Przypisy

  1. Katalog LEGO® 1998 r.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki