FANDOM

Ikona żółty klocek Ten artykuł nie jest jeszcze kompletny. Jeśli możesz, uzupełnij go.
Pomocne mogą być Ci w tym ewentualne wskazówki zamieszczone na stronie dyskusji.
Johnny Thunder
Johnny Thunder
Seria: Adventurers
Akcesoria: kapelusz, mapa, lupa, lornetka, plecak

Johnny Thunder (w Polsce nazywany również Obieżyświatem[1]) – minifigurka pochodząca z serii Adventurers, wyobrażająca australijskiego podróżnika i poszukiwacza przygód. Występował w wielu zestawach tej serii, a jego podobizna była widoczna w pierwszej i trzeciej wersji logo Adventurers. Jako postać pojawia się również w kilku grach i w filmie LEGO Przygoda.

Opis postaci

LEGO Przygoda

Johnny Thunder występuje również w pełnometrażowym filmie Grupy LEGO i Warner Bros. pt.LEGO Przygoda. Jest jednym z Mistrzów Konstrukcji i można go zobaczyć w tle w scenie, w której Witruwiusz przedstawia Marysię Królową Syren zebranym Mistrzom Konstrukcji.

Opis minifigurki

Pierwsza wersja

Johnny Thunder swoim wyglądem przypomina bohaterów filmów przygodowych takich jak Indiana Jones i Allan Quartermain. Posiada czarne nogi i beżowy tułów, na którym ma narysowaną częściowo rozpiętą od góry koszulę z dwoma kieszeniami, zatknięty za czarny pasek rewolwer i czerwoną apaszkę pod szyją. Rysunek twarzy zawiera grzywkę, baczki, oczy ze zmarszczonymi lekko brwiami, cienkie wąsy i uśmiech. Nieodłącznym atrybutem Johnnego Thundera jest brązowy kapelusz z wywiniętym z jednej strony rondem.

Zestawy z minifigurką Johnnego Thundera

Adventurers

Studios

Gry, w których pojawia się Johnny Thunder

Filmy, w których pojawia się Johnny Thunder

Ciekawostki

  • W niektórych krajach minifigurka nazywała się Sam Grant i Joe Freeman.

Galeria

Zobacz też

Przypisy

  1. Katalog LEGO® 1998 r.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki