FANDOM

NaMedal.jpeg Ten artykuł jest jednym z artykułów na medal na Legopedii. Warto go przeczytać.

"Płonę. Jestem płonącym, przerażającym, przyjaznym potworem."

— Kai ZX, Słownik Kart

Kai

70605 alt13.png

Seria: Ninjago
Akcesoria: Miecz Ognia (dawniej)

Ostrze Żywiołu Ognia (dawniej)
Technoostrze (dawniej)
Aeroostrze

Kaiminifigurka z serii Ninjago wprowadzona w 2011 roku.

Opis minifigurki

Trening

Strój Kaia jest cały czerwony. Przepasany jest ciemnoczerwonym pasem. Na sercu znajduje się symbol jego żywiołu. Na głowie założoną ma czerwoną maskę ninja.

DX

W stroju typu DX nie zmienia się kolor stroju, maska Ninja. Zostaje jednak zmieniona jedna część - zamiast znaku żywiołu, pojawia się Smok Ognia, który jest przedstawiony w kolorze złotym. Posiada też nadrukowane imię z tyłu.

Mikrofigurka

Ten wariant Kaia to miniatura wersji treningowej. Jednak posiada kilka różnic.

Kendo

W tej wersji wykorzystano tułów i nogi pierwszej wersji. Nowe elementy to ciemnoszara zbroja i ciemnoszary hełm z białą kratą.

ZX

Ten strój rozpoczyna zupełnie nową generację. Pas ma ciemnoczerwony kolor. Na klatce piersiowej pojawia się zbroja. Ręce Kaia są czerwone. Dłonie są czarne. Pojawia się również coś wcześniej niespotykanego - złote naramienniki. Na masce widnieje złoty pół-krzyż.

NRG

Tułów jest czerwony, tak jak ręce, dłonie i nogi. Na pół-krzyżu (na masce) pojawia się płomień. Sam pół-krzyż jest czerwony. W górnej części stroju pojawiają się płomienie. Przy sercu ma żółty symbol ognia.

Kimono

W tej wersji zmienił się tułów i nogi. Tors przedstawia czarne kimono z czerwonymi elementami. Ręce są czerwone, a dłonie czarne. Nogi posiadają czerwony pas i kilka ozdób.

Techno

Tułów jest w kolorach: czerwonym, ciemnoczerwonym, złotym, posiada wiele ozdób. Ręce i dłonie są czarne. Nogi są czerwone, nie posiadają żadnych nadruków. Usta zakrywa czerwona chusta, po raz pierwszy pojawiają się brązowe włosy.

Techno (Magazyn)

Tors Kaia wygląda identycznie jak strój Techno, jedyną różnicą są akcesoria głowy. Zamiast chusty i włosów, Kai ma założoną czerwoną maskę z pół-krzyżem tego samego koloru.

Strój turniejowy

Tułów jest czerwony, posiada złote ozdoby, u jego góry jest wcięcie. Ręce są żółte, a dłonie czarne. Nogi są czerwone, u ich góry jest ciemnoczerwony pas. Ponownie pojawiają się chusta i włosy.

Dżungla

Tułów jest czerwony, posiada wiele brązowych ozdób. Na prawej piersi jest ponownie symbol żywiołu Ognia. Ręce są czerwone, a dłonie czarne. Nogi są czerwone, u ich góry jest ciemnoczerwony pas, a w centrum brązowe nakolanniki. Na głowie jest czerwona maska z złotym symbolem na czole.

Dżungla (Magazyn)

Tors Kaia wygląda identycznie jak strój Dżungla, jedyną różnicą są akcesoria głowy. Zamiast czerwonej maski z złotym symbolem na czole, Kai ma założoną chustę i włosy.

Głębostonit

Ten strój Kaia jest w większości czarny. Pośrodku tułowia widnieje kawałek metalu z symbolem Ninja Ognia, otoczony czerwonym materiałem. Od niego też wychodzą dwa pasy, zakończone klamrą. Za czerwonym pasem umiejscowione jest sztylet. Na kolanach znajdują się zawiązane na kokardki kawałki wstążki. Oprócz tego Kai posiada czarne naramienniki i maskę ninja. Pod oczami maska jest czerwona, w miejscu na oczy - czarna, niewielki kawałek nad oczami czerwona, a na samej górze czarna.

Airjitzu

Tułów i nogi są czarne. Na środku tułowia jest ogromny, biały symbol Kaia. Od niego wychodzą liczne płomienie. Maska jest czerwona, tak samo ręce i dłonie.

Airjitzu Skybound

Maska i nogi Kaia'a w tym kostiumie są takie same jak w Głębostonicie. Tułów jest w większości czarny, ale jest pełen czerwonych detali. Najbardziej odznacza się jednak złoty symbol ognia na klatce piersiowej obok dodatków w tym samym kolorze. Ręce są czerwone, a dłonie czarne. W tej wersji debiutują nowe, złote naramienniki. W przeciwieństwie do tych z 2012 roku, obejmują tylko jedną rękę.

Informacje fabularne

Zobacz też artykuł Kai na Ninjago Wiki.

Kai jest Ninja Ognia.

Opis z LEGO.com

2014

Kai to ninja ognia. Teraz jest bohaterem, ale zaczynał bardzo skromnie. Jego ojciec był zaufanym sprzymierzeńcem Senseia Wu — przez wiele lat wspólnie poszukiwali przygód. Wu ukrył później w kuźni przyjaciela mapę prowadzącą do czterech broni Spinjitzu. Kai to ostatni członek drużyny, którego zwerbował Sensei Wu. Jako ostatni osiągnął też swój pełny potencjał (gdy ratował Lloyda z czeluści aktywnego wulkanu). Bywa niecierpliwy i impulsywny, ale stara się nad tym panować.

• Przez pierwsze dwa miesiące jego życia rodzice nazywali go „Ash”.

• Kiedyś przypadkiem wykuł broń o nazwie „Swingana”… pół yo-yo, pół miecz. Nie był to wielki sukces.

• Pojazd, w którym Kai korzysta ze swoich mocy żywiołów, znacznie przyspiesza i staje w płomieniach… więc używanie lotni to nie najlepszy pomysł.

• Raz Kai przypalił sobie brwi ognistym mieczem. Nikt tego nie zauważył, ponieważ namalował sobie nowe czarnym flamastrem.

• Gdy jego siostra Nya była malutka, zabawiał ją, żonglując młotami. Najbardziej się śmiała, gdy młot spadł mu na nogę.

2015

Żywioł
Ogień
Wzrost
Cztery i pół klocka
Hobby
Kowalstwo i gotowanie
Baza
Perła przeznaczenia
Broń
Głębostonitowe aeroostrze

Kay nadal woli działać sam, niż polegać na innych — nawet po wszystkich dotychczasowych wydarzeniach. Choć jego gorąca krew już dziś nieco ostygła, Kay przedkłada działanie nad planowanie, a jego cierpliwość szybko się wyczerpuje. Włada mocą żywiołu ognia.

2016

Kai kocha życie w blasku reflektorów. Uwielbia, kiedy rozkrzyczany tłum fanów widzi w nim bohatera, a cała ta zwariowana otoczka ninja trochę mu chyba przeszkadza... Nie jest gotowy na starcie z Nadakhanem ani zmierzenie się z własną przeszłością, a to narazi drużynę na niebezpieczeństwo.

Występowanie

Zestawy

#12111 Kai(2011)(Trening)
#62508 Kuźnia(2011)(Trening)
#123856 Ninjago(2011)(Trening)
#2970750 Ninja DB X(2015)(Dżungla)
#3070752 Pułapka w dżungli(2015)(Strój turniejowy)
#3170756 Starcie w dojo(2015)(Strój turniejowy)
#3230293 Kai Drifter(2015)(Strój turniejowy)
#33891501 Kai(2015)(Techno)
#3470735 Ronin R.E.X.(2015)(Głębostonit)
#3570736 Atak smoka Morro(2015)(Głębostonit)
#3770600 Pościg na motocyklu(2016)(Airjitzu Skybound)
#3870605 Twierdza Nieszczęścia(2016)(Airjitzu Skybound)

Książki

#3LEGO Ninjago 1/2015(2015)(Techno (magazyn))
#4LEGO Ninjago 1/2016(2016)(Dżungla (magazyn))

Warianty

Kai (sezon pierwszy).png
Kai DX.png
Kai Mikrofigurka.png
Kendo Kai.png
Kai ZX.png
Kai NRG.png
70500-kai.png
Kai (sezon czwarty) 1.png
891501 Kai.png
Kai-70752.png
Kai-70745.png
Kak Zukin Magazine.png
Kai Głębostonit.png
Kai Airjtzu.png
70600 alt7.png
TreningDXMikrofigurkaKendoZXNRGKimonoTechnoTechno Kai (magazyn)Strój turniejowyDżunglaDżungla (Magazyn)GłębostonitAirjitzuAirjitzu Skybound

Galeria

Minifigurki Ninjago
Dobrzy Ninja
ColeJayKaiNyaLloyd GarmadonZane
Inni
OverBorgDarethGriffin TurnerKarlofMisakoP.I.X.A.L.RoninSensei GarmadonSensei WuSkylorEcho Zane
Neutralni
ClaireJesperListonosz
Źli Szkielety
BonezaiChopovFrakjawKraziKrunchaNuckalSamukaiWyplash
Wężonowie
Anakondowcy: PythorChop'rai (przemieniony z Kultysty)Kapau'rai (przemieniony z Kultysty)
Dusiciele: BytarChokunSkalidorSnike
Hiponokobry: MezmoRattlaSkalesSlithraa
Jadozęby: AcidicusLashaLizaruSpitta
Wężowampiry: FangdamFangtomFang-SueiSnappa
Kamienna Armia
Kamienny SzermierzKamienny WojownikKamienny ZwiadowcaGenerał Kozu
Nindroidy
Generał CryptorMindroidNindroid-WojownikNindroid-ŻołnierzZłoty Władca
Kultyści
ChopeClouseEyezorKapauKraitMistrz ChenSlevenZugu
Duchy
AttilaBanshaCowlerCyrusGhoultarGhurkaHacklerŁucznik DuszMingMorroPitchPyrrhusSkreemerSpyderWailWraythYokaiZły Zielony Ninja
Podniebni piraci
BuckoClanceeCyrenDogshankDublonKrzemieniakNadakhanZłośliwa Małpa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki