FANDOM

Kicia Rożek
Unikitty675555
Seria: LEGO Przygoda (Seria)
Akcesoria: Brak

Kicia Rożek to zbudowana z klocków figurka wydana w 2014 roku w serii LEGO Przygoda. Jest także jedną z głównych postaci w filmie o tym samym tytule. W oryginalnej wersji głos podkłada jej Alison Brie, a w wersji polskiej - Marta Dobecka.

Opis

Kicia Rożek pojawiła się w pięciu wersjach. Wszystkie zbudowane są ze standardowych klocków i składają się z 14 części. Z tego powodu, jedynym ruszającym się element figurki jest głowa.

Kicia Rożek

Głowa Kici Rożek jest różowa z nadrukowanymi elementami twarzy. Jej uszy są koloru ciemnoróżowego, a róg jest w kolorze królewskim jasnoniebieskim. Jej ciało jest różowe z białymi nogami. Kicia Rożek ma żółte tylne łapy i morskie przednie. Ma także nową część służącą jako ogon - jest ona biała i królewsko jasnoniebieska z nadrukiem po bokach.

Kicia Kasa

Kicia Kasa to wersja Kici Rożek w przebraniu, która wraz z przyjaciółmi Emmeta wtargnęła do wieży Octanu. Wygląda tak samo jak normalna Kicia Różek, ma jednak okulary, krawat i matematyczne symbole narysowane na niej czarnym markerem.

Kicia Kosmo

Kicia Kosmo to Kicia Rożek nosząca kostium astronauty. W większości niebieska, poza złotymi łapami i złotym rogiem na białej podstawie. Ma tę samą uśmiechniętą twarz skrytą pod hełmem. Ma także klasyczne logo serii Kosmos nadrukowane na boku.

Kicia Foch

Kiedy Kicia Rożek się denerwuje, traci kontrolę nad pozytywnymi emocjami i zmienia się w Kicię Foch. Ta wersja jest w większości jasnoczerwona i ciemnoczerwona z akcentami płomiennego żółtawopomarańczowego. Ma groźny, zdenerwowany wyraz twarzy.

Kicia Ble

Kiedy Emmet i przyjaciele schowali się w Piętrowej Kanapie po tym, jak ich Łódź Podwodna się rozpadła, Kicia Rożek dostaje choroby morskiej. W tej wersji dominują odcienie zielonego, takie jak piaskowy zielony czy oliwkowy. Ma chory wyraz twarzy.

Biografia

Księżniczka Kicia Rożek mieszka w Chmurokukułkowie, gdzie ona i inni Architekci żyją w spokoju i dostatku. Niektóre rzeczy, które robią Lord Biznes i Robo SWAT ją denerwują, ale jest ona gotowa poświęcić wszystko, by pomóc Emmetowi i powstrzymać plany Lorda Biznesa.

Po raz pierwszy pojawia się w filmie, kiedy Emmet, Żyleta, Witruwiusz i Batman wkraczają do Chmurokukułkowa. Jest obecna podczas spotkania Architektów. Kiedy roboty Lorda Biznesa atakują krainę, Kicia Rożek pomaga w konstrukcji Łodzi Podwodnej, którą grupa ucieka do morza.

Brała udział w szturmie na wieżę Octan oraz w finałowej bitwie w Klocburgu.

W prawdziwym świecie Kicia Rożek została zbudowana przez Finna.

Opis LEGO.com

Ta postać pochodząca z Krainy Chmur, miejsca pełnego tęczy i szczeniaczków, to w połowie jednorożec, w połowie mangowy kociak, który kocha tańczyć. Z radością dołącza do innych mistrzów konstrukcji z zamiarem pokonania Lorda Biznesa, ale skrywa też wielką tajemnicę.

Pojawienia

Pojawienia w filmie

Pojawienia w grze

Gadżety

Galeria