Fandom

Legopedia Wiki

LEGO: Władca Pierścieni

2352strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
LEGO: Władca Pierścieni
LOTR-Cover.jpg
Gatunek: zręcznościowa, akcji
Data premiery: 13 listopada 2012 (USA)

23 listopada 2012 (PL)

Platforma: PC, X360, PS3, PSV, NDS, Wii, 3DS
Studio: Traveller's Tales

LEGO: Władca Pierścieni - gra komputerowa oparta na trylogii filmowej Władca Pierścieni. Produkcję przygotowało Traveller's Tales, a wydana w Polsce została 23 listopada 2012 przez Cenegę w polskiej wersji językowej (napisy).

Rozgrywka

Pomiędzy misjami mamy możliwość swobodnej eksploracji Śródziemia. Możemy napotkać i zakupić nowe postacie, wykonywać zadania, zdobywać mithrilowe klocki oraz schematy nowych przedmiotów. Podobnie jak w przypadku misji, nie zawsze będziemy posiadali odpowiedni ekwipunek pod ręką, lecz zawsze możemy powrócić do uprzednio odwiedzonej lokacji. W grze istnieje system szybkiej podróży. Po otworzeniu mapy, możemy przenieść się do dowolnego aktywnego posągu podróżnych. Przyspiesza to znacznie wędrówkę pomiędzy odległymi lokacjami.

Fabuła

Gandalf podczas rozmowy z Bilbem zdradza mu, że pierścień, który posiada jest Pierścieniem Jedynym, najważniejszym spośród wszystkich, posiadającym niesłychaną moc. W Mordorze odrodziły się siły zła i Sauron chce pozyskać pierścień, by przejąć władzę nad całym światem. Gandalf nie może do tego dopuścić. Pierścień trzeba zniszczyć szybko, ponieważ Sauron wysłał już Upiory Pierścienia, stwory - Nazgule, przeraźliwe i złe, potrafiące z wielkiej oddali wyczuć moc pierścienia. Bilbo powierza pierścień swojemu krewnemu - Frodowi, by ten wyruszył do Mordoru zniszczyć pierścień. Frodo wraz z Samem wyruszają niezwłocznie w pełną niebezpieczeństw podróż.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule LEGO: Władca Pierścieni

  • Admin dla Akuumo

    • DKK
      Chyba żartujesz Akuumo? Ale masz + za utworzenie stuba. Do piątku rozwiń ten artykuł, a z mojej strony nic nie będzie stało na przeszkodz...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki