Wikia

Legopedia Wiki

LEGO Przygoda

Dyskusja2
1343strony na
tej wiki
Disambig
Ten artykuł dotyczy filmu LEGO Przygoda. Zobacz też: LEGO Przygoda (Seria).
W tym artykule znajdują się linki do nieistniejących jeszcze haseł. Jeśli możesz, zmień je w nowe artykuły.
LEGO Przygoda
The LEGO Movie
LEGO Przygoda
Reżyser/rzy: Phil Lord

Chris Miller Chris McKay

Producent/ci : Dan Lin

Seanne Winslow

Scenarzysta/ści: Kevin Hageman

Phil Lord

Obsada: Jakub Szydłowski

Paweł Sanakiewicz

Data premiery: W Polsce 7 lutego 2014
Seria: Filmy

LEGO Przygoda to film łączący w sobie animację CGI oraz metodę poklatkową. Premiera na świecie przewidywana jest na 7 lutego 2014 roku. Na jego podstawia powstanie również osobna seria klocków LEGO®.

StreszczenieEdytuj

Film opowiada o przygodach klockowych bohaterów, wśród nich są m. in. Batman, Superman, Wonder Woman, Wojownicze Żółwie Ninja oraz gwiazdy NBA. Główna rola nie przypada jednak żadnemu z nich. Bohaterem filmu LEGO Przygoda jest Emmet – aż do bólu przeciętny ludzik, który jest jednym z budowniczych budynków w mieście Klocburg. Miasto to rządzone jest przez Prezesa Biznesa, a budowanie konstrukcji bez instrukcji jest nielegalne. Pewnego dnia Emmet odnajduje Klocek Oporu, który według przepowiedni ma zniszczyć Kropleja - superpotężną broń, którą zły Lord Biznes chce się posłużyć, by zniszczyć wszechświat.

TwórcyEdytuj

Phil Lord – reżyseria i scenariusz

Chris Miller – reżyser i scenariusz

Dan Hageman – scenariusz

Kevin Hageman – scenariusz

Mark Mothersbaugh – muzyka

Barry Peterson - zdjęcia

Obsada Edytuj

Anglojęzyczna Edytuj

PolskaEdytuj

Galeria Edytuj

PostacieEdytuj

Inne obrazyEdytuj

Zwiastun Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo, projekt nazywał się LEGO: The Piece of Resistance (LEGO: Element Oporu), a jeszcze później LEGO: The Motion Picture (LEGO:Animacja).
  • Film został wykonany w animacji CGI. Twórcy jednak zdecydowali się nadać filmowi motyw "stopklatki".
  • W filmie niemal wszystko wydaje się być zbudowane z klocków LEGO, nawet takie efekty, jak wybuchy, czy chmury.
  • W trakcie pierwszego weekendu wyświetlania film zarobił ok. 69 mln dolarów[1].
  • Cały film składał się z ponad 15 milionów klokców lego.

Linki zewnętrzneEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Forbes.com

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule LEGO Przygoda

  • Znów różne nazwy…

    6 wiadomości
    • Również popieram Ł.owcę, tylko dobrze byłoby, gdybyśy w razie tworzenia nowych artykułów na temat tych postaci, miejsc itd., postąp...
    • Nie Ł.owca tylko hunter -,-
  • Kubeczki w McDonalds

    3 wiadomości
    • Szczerze mówiąc, nie jestem pewien, czy jest potrzeba ich opisywania. Wiem, że Legopedia poświęcona jest wszystkiemu, co związane jes...
    • DKK
      Masz rację, jednak info o zestawach, minifigach itp. jest dość łatwo znaleźć nawet po kilku latach, a o takich rzeczach trudno, wi...

Więcej od Wikii

Losowa wiki