Fandom

Legopedia Wiki

Sam Sanister

2364strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Sam Sanister
Sam Sanister.jpg
Seria: Adventurers
Odmiany: w czapce pilota, w czarnym stroju
Akcesoria: hak, naramienniki, kapelusz podróżniczy, czapka pilota, cylinder

Sam Sanister (znany również jako Barron von Baron) – minifigurka z serii Adventurers, występująca jako postać negatywna. Pojawia się w kilku wariantach, znacznie się od siebie różniących pod względem wyglądu i akcesoriów.

Opis

Na twarzy Sama Sanistera widać podkręcone wąsy, monokl na prawym oku i bliznę na lewym policzku. Minifigurka zamiast lewej dłoni posiada hak.

W podseriach Egipt oraz Wyspa Dinozaurów Baron von Barron ma jasną kolorystykę - tułów zbliżony do Johnny'ego Thundera i szare spodnie. W większości zestawów z tych serii postać posiada białe naramienniki. Nakrycie głowy zmienia się w zależności od zestawu - w kilku zestawach jest to biały kapelusz podróżniczy (taki sam, jaki posiada Profesor Kilroy), ale w innych jest to czapka pilota (różne kolory).

W zestawach z podserii Orient Expedition minifigurka posiada ciemne ubranie, a na głowie nosi czarny cylinder. Podobny wygląd posiada inna figurka z serii Adventurers - Slyboot, który w podserii Egipt występuje jako towarzysz Barrona von Barona.

Występowanie

Zestawy

(lista niepełna)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki