FANDOM

Scooby Doo
Scooby ib.png
Seria: Scooby Doo

Scooby Doo – figurka zwierzęca z serii Scooby Doo, wprowadzona w sierpniu 2015 roku.

Opis

W skład minifigurki Scooby'ego Doo wchodzą 2 części – głowa oraz tułów z nogami i ogonem. Głowa posiada nos, wystające zęby, uszy oraz oczy, które w jednym z zestawów zakryte są goglami pilota. Na szyi znajduje się królewsko jasnoniebieska obroża z breloczkiem przedstawiającym napis „SD". Na tułowiu doga niemieckiego pojawia się kilka czarnych plam. Ułożenie nóg różni się w zależności od wariantu. W wersji stojącej jedna noga jest uniesiona, natomiast w obu siedzących, nogi są blisko siebie. Z tyłu wyrasta ogon. Cała figurka ma kolor umiarkowanego nugatu.

Opis z LEGO.com

Scooby-Doo to wielki dog niemiecki z jeszcze większym apetytem, niechętnie ścigający duchy i potwory z resztą Brygady Detektywów. Zawsze jest gotów do przygód, ale woli zajęcia, które kończą się wielką ucztą. Gdy przyjaciele go potrzebują, Scooby-Doo pędzi na ratunek! Jego najlepszym przyjacielem jest Kudłaty — często można spotkać tę dwójkę, gdy uciekają przed potworem lub pożerają kanapki w Wehikule Tajemnic.

Występowanie

Warianty

Scooby ib.png
75903 Scooby-Doo.png
75901 Scooby-Doo.png
StojącySiedzącyGogle pilota

Galeria

Minifigurki Scooby Doo
Brygada Scooby DooKudłaty RogersFred JonesDaphne BlakeVelma Dinkley
Złoczyńcy ZombieCzarny RycerzWampirPotwór z bagienLatarnikJeździec bez głowyMumia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki