FANDOM

Ikona żółty klocek.png Ten artykuł nie jest jeszcze kompletny. Jeśli możesz, uzupełnij go.
Pomocne mogą być Ci w tym ewentualne wskazówki zamieszczone na stronie dyskusji.
 
TOOLO
Logo TOOLO.png
Główna seria: Duplo
Dostępna w latach : 1992-1998
Liczba zestawów: 12

TOOLO – produkowana i sprzedawana w latach 1992-1998 seria LEGO Duplo, przeznaczona dla dzieci w wieku 3-6 lat. To swego rodzaju połączenie serii TECHNIC oraz Duplo w jedną prostszą serię. Do serii TOOLO można też zaliczyć Action Wheelers, ponieważ seria wykorzystywała ulepszony system budowy TOOLO.

TOOLO zasada działania.jpg

Zasada działania klocków LEGO TOOLO (polski katalog 1992 r.)

Opis

Seria ta łączyła mechanikę i styl budowy z serii TECHNIC z prostotą i łatwością konstrukcji Duplo. Zestawy, wśród których przeważały maszyny, budowało się przy pomocy dołączanych do setów narzędzi. Specjalnie dla serii TOOLO stworzono podłużne beli, narzędzia (takie, jak np. śrubokręty), czy specyficzne podwozia i koła. Sety zawierały nie tylko części charakterystyczne dla serii TOOLO, ale także elementy typowe dla Duplo oraz minifigurki znane z serii Duplo. Zestawy z tej serii miały dużo ruchomych elementów oraz kół, a w późniejszym czasie także mechanizmy i części zdalnie sterowane. 

Lista zestawów

Zestawy dostępne w Polsce

Zestawy niedostępne w Polsce

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki