FANDOM

Worriz
Worriz,6.jpg
Seria: Legends of Chima
Akcesoria: różne

 Worriz minifigurka i postać pochodząca z serii Legends of Chima wydana w 2013 roku. 

Opis

Minifigurka Worriza składa się z pięciu części (nie licząc akcesoriów i zbroi). Tułów ludzika jest w kolorach ciemnym czerwonym i srebrnym, ma przedstawiać zbroję. W centrum torsu pojawia się srebrne zdobienie w kształcie głowy wilka, w której znajduje się kula Chi. Ręce minifigurki są jasnoszare, a dłonie białe. U góry nóg ludzika jest coś w rodzaju ciemnoczerwonego kiltu, zrobionego z jakiejś poszarpanej szmaty. Na kolanach wilka nadrukowane są przepaski w tym samym kolorze. Na stopach Worriza pojawiają się po trzy pazury. Głowa ludzika jest bardzo dokładnie zrobiona, pysk jest biały, widoczne są na nim dwa wyszczerzone kły i nos. Oczy są pomarańczowe. Na szyję wilka można nałożyć jasnoszarą pelerynę.

W wersji z drugiej połowy 2014 roku u Worriza zmienił się tors i nogi. Tułów ludzika jest w większości czerwony, posiada także złote zdobienia. U góry zbroi nadrukowany jest medalion w kształcie półksiężyca z Ognistym CHI. Od medalionu odchodzą dwa złote skrzydła, które mają przedstawiać ogniste skrzydła Feniksów. Nogi Worriza są w takich samych kolorach jak tułów. Nadrukowane są na nich złote nakolanniki, które kształtem trochę przypominają trójkąty, a pod nimi na stopach po dwa złote pazury. Tułów i nogi minifigurki mają przedstawiać ognistą zbroję.

Opis z LEGO.com

Wilki to istoty stadne. Żyją w takiej bliskości, że wytworzyły coś na kształt wspólnego umysłu. Worriz jest okrutny, bezwzględny i zdradziecki. Został wybrany przez resztę wilków, by w ich imieniu kontaktował się z „innymi”, czyli wszystkimi spoza ich plemienia. Potrafi udawać miłego i świetnie ukrywa swoją prawdziwą naturę, ale na tle pozostałych wilków wypada jako ten najbardziej normalny i porządny.

Warianty

  • Worriz (z peleryną, bez zbroi)
  • Worriz (w zbroi z peleryną)
  • Worriz (Ogień kontra Lód bez zbroi)
  • Worriz (Ogień kontra Lód)

Galeria

Zestawy w których występuje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki