FANDOM

"Przygotuj się — zaraz zgniotę cię jak lawina!"

— Zane, Słownik Kart

Zane

ZaneSkybound.png

Seria: Ninjago
Akcesoria: Shurikeny Lodu (dawniej)

Ostrze Żywiołu Lodu (dawniej)
Technoostrze (dawniej)
Aeroostrze

Zaneminifigurka z serii Ninjago wprowadzona w 2011 roku.

Opis minifigurki

Trening

Strój Zane'a jest cały biały. Przepasany jest białym pasem. Na sercu znajduje się symbol jego żywiołu. Na głowie założoną ma białą maskę ninja.

DX

W stroju typu DX nie zmienia się kolor stroju, maska Ninja. Zostaje jednak zmieniona jedna część - zamiast znaku żywiołu, pojawia się Smok Lodu, który jest przedstawiony w kolorze złotym. Posiada też nadrukowane imię z tyłu.

Mikrofigurka

Ten wariant Zane'a to miniatura wersji treningowej. Jednak posiada kilka różnic.

Kendo

W tej wersji wykorzystano tułów i nogi pierwszej wersji. Nowe elementy to ciemnoszara zbroja i ciemnoszary hełm z białą kratą.

ZX

Ten strój rozpoczyna zupełnie nową generację. Pas ma jasnobrązowy kolor. Na lewym boku pojawia się materiałowy kawałek obronny. Ręce Zane'a są białe. Dłonie są czarne. Pojawia się również coś wcześniej niespotykanego - złote naramienniki. Na masce widnieje złoty pół-krzyż.

NRG

Tułów jest biały, tak jak ręce, dłonie i nogi. Na pół-krzyżu (na masce) pojawia się lód. Sam pół-krzyż jest biały. W górnej części stroju pojawiają się odłamki lodu. Przy sercu ma żółty symbol lodu.

Kimono

W tej wersji zmienił się tułów i nogi. Tors przedstawia czarne kimono z białymi elementami. Ręce są białe, a dłonie czarne. Nogi posiadają biały pas i kilka ozdób.

Techno

Tułów jest w kolorach: białym, szarym, błękitnym, złotym, posiada wiele ozdób. Ręce są białe, zaś dłonie czarne. Nogi są białe, nie posiadają żadnych nadruków. Usta zakrywa biała chusta, po raz pierwszy pojawiają się blond włosy.

Techno (uszkodzony)

Tułów przedstawia wnętrze robota, w miejscu serca widnieje rdzeń. Lewa część twarzy Zane'a przedstawia przewody oraz mechaniczne oko. Kolor lewej ręki zmienia się z białego na szary.

Zbroja Kamiennej Armii

Tułów jest w kolorach: białym, szarym, błękitnym, złotym. Jego główną część stanowią dwa białe pasy przeplatające się na krzyż. Pod nimi widnieje symbol Zane'a w złotym kole. Nowym elementem w tym stroju są także srebrne naramienniki.

Tytanowy Ninja

Tułów jest tytanowy, posiada wiele srebrnych ozdób. Na prawej piersi jest ponownie symbol żywiołu Lodu. Ręce są tytanowe, a dłonie czarne. Nogi są tytanowe, u ich góry jest szary pas, a w centrum srebrne nakolanniki. Na głowie jest tytanowa maska ze srebrnym symbolem na czole. Od tego wariantu zmienia się głowa Zane'a. Od teraz jest ona w kolorze srebnym z podwójnym nadrukiem. Pierwsza jest podobna do poprzednika, wyjątkiem są błękitne oczy, oraz uśmiech. Drugi nadruk stanowi otwarty interfejs. Ta część twarzy jest zamalowana na kolor błękitny. Jedno oko ma kolor granatowy, a przy drugim widać specjalny okrągły wizier w kolorze ciemno-szarym. W dolnym rogu jest odwrócony biały napis "PXL" co jest skrótem od "P.I.X.A.L.".

Głębostonit

Ten strój Zane'a jest w większości czarny. Pośrodku tułowia widnieje kawałek metalu z symbolem Ninja Lodu, otoczony białym materiałem. Od niego też wychodzą dwa pasy, zakończone klamrą. Za białym pasem umiejscowione są dwa noże. Na kolanach znajdują się zawiązane na kokardki kawałki wstążki. Oprócz tego Zane posiada czarne naramienniki i maskę ninja. Pod oczami maska jest biała, w miejscu na oczy - czarna, niewielki kawałek nad oczami biała, a na samej górze czarna.

Airjitzu

Tułów i nogi są czarne. Na środku tułowia jest ogromny, biały symbol Zane'a. Od niego wychodzą liczne odłamki lodu. Maska jest białą, tak samo ręce i dłonie. Głowa jest koloru białego i posiada przekolorowany jeden z nadruków normalnej twarzy Zane'a.

Airjitzu Skybound

Maska Zane'a w tym kostiumie jest taka sama jak w Głębostonicie, zaś nogi różnią się małym detalem; końcówka pasa jest w tej wersji złota, a nie ciemnoszara. Tułów jest w większości czarny, ale jest pełen białych detali. Najbardziej odznacza się jednak niebieski symbol lodu na klatce piersiowej obok złotych dodatków. Ręce są białe, a dłonie czarne. W tej wersji debiutują nowe, złote naramienniki. W przeciwieństwie do tych z 2012 roku, obejmują tylko jedną rękę.

Informacje fabularne

Zobacz też artykuł Zane na Ninjago Wiki.

Zane jest Ninja Lodu.

Opis z LEGO.com

2014

Zane to ninja lodu. W swojej wiosce słynął z tego, że mógł niesamowicie długo siedzieć na dnie zamarzającego jeziora (okazuje się, że to dlatego, że jest robotem). To, że jest maszyną, nie wpłynęło na jego przyjaźń z kolegami, ale czasem czuje się przez to inny i nieco samotny. Na podstawie planów budowy Zane’a stworzono armię nindroidów, co sprawia, że jeszcze bardziej zależy mu na pokonaniu tego nowego przeciwnika. Zane wciąż jest bardzo logiczny i praktyczny, ale spotkanie z P.I.X.A.L. obudziło w nim zupełnie nowe emocje.

2015

Żywioł
Lód
Wzrost
Cztery i pół klocka
Hobby
Współpraca z P.I.X.A.L.
Baza
Perła przeznaczenia
Broń
Głębostonitowe aeroostrze

Zane to bardzo inteligentny nindroid. Ostatnio spotkało go wiele zmian, ale Zane cieszy się, że mógł wrócić do drużyny ninja. Jego bliska przyjaciółka P.I.X.A.L. stanowi obecnie część sztucznej inteligencji Zane'a, więc stale mu „towarzyszy”. Włada mocą żywiołu lodu.

Występowanie

Zestawy

#12113 Zane(2011)(Trening)
#73856 Ninjago(2011)(Mikrofigurka)
#1670504 Garmatron(2013)(Kimono)
#1770724 Ninjakopter(2014)(Techno (uszkodzony))
#1970728 Bitwa o Ninjago(2014)(Zbroja Kamiennej Armii)
#205004129 Budzik Techno Zane(2014)(Techno (uszkodzony))
#215004131 Zegarek Techno Zane(2014)(Techno (uszkodzony))
#2270748 Tytanowy smok(2015)(Tytanowy Ninja)
#2470737 Starcie tytanów Mech(2015)(Głębostonit))
#2670603 Piracki sterowiec(2016)(Airjitzu Skybound)

Książki

Warianty

Zane (sezon pierwszy).png
Zane DX.png
Zane Mikrofigurka.png
Zane Kendo.png
CGI Zane ZX.png
NRGZane.png
Kimono Zane.png
Zane Techno.png
Zane Techno (uszkodzony).png
Zane Zbroja Kamiennej Armii.png
Titanium Zane.png
Zane Deepstone.png
Zane Airjitzu.png
ZaneSkybound.png
TreningDXMikrofigurkaKendoZXNRGKimonoTechnoTechno (uszkodzony)Strój Kamiennej ArmiiTytanowy NinjaGłębostonitAirjitzuAirjitzu Skybound

Galeria

Minifigurki Ninjago
Dobrzy Ninja
ColeJayKaiNyaLloyd GarmadonZane
Inni
OverBorgDarethGriffin TurnerKarlofMisakoP.I.X.A.L.RoninSensei GarmadonSensei WuSkylorEcho Zane
Neutralni
ClaireJesperListonosz
Źli Szkielety
BonezaiChopovFrakjawKraziKrunchaNuckalSamukaiWyplash
Wężonowie
Anakondowcy: PythorChop'rai (przemieniony z Kultysty)Kapau'rai (przemieniony z Kultysty)
Dusiciele: BytarChokunSkalidorSnike
Hiponokobry: MezmoRattlaSkalesSlithraa
Jadozęby: AcidicusLashaLizaruSpitta
Wężowampiry: FangdamFangtomFang-SueiSnappa
Kamienna Armia
Kamienny SzermierzKamienny WojownikKamienny ZwiadowcaGenerał Kozu
Nindroidy
Generał CryptorMindroidNindroid-WojownikNindroid-ŻołnierzZłoty Władca
Kultyści
ChopeClouseEyezorKapauKraitMistrz ChenSlevenZugu
Duchy
AttilaBanshaCowlerCyrusGhoultarGhurkaHacklerŁucznik DuszMingMorroPitchPyrrhusSkreemerSpyderWailWraythYokaiZły Zielony Ninja
Podniebni piraci
BuckoClanceeCyrenDogshankDublonKrzemieniakNadakhanZłośliwa Małpa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki